ابراهیم‌زاده: باید در نیم‌فصل مشکل گلزنی‌مان را حل کنیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امروز فوتبال خوبی را ارائه کردیم و بچه‌های ما این روزها خوب کار می‌کنند.

منصور ابراهیم‌زاده پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل تراکتور‌سازی گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم فوتبالی بود که بچه‌های ما ارائه کردند و بسیار خوب کار کردند. اکنون فرصتی داریم که بازیکنان به عملکرد خود فکر کنند و شرایط ایده‌آل‌تری برای نتیجه گرفتن به وجود بیاورند.


به مردم تبریز تبریک می‌گویم البته در نیمه دوم اکثر بازی دست ما بود و تنها تراکتور‌سازی دو فرصت توسط انصار‌ی‌فرد و کاظمیان به دست آورد که آن هم طبیعی بود و در ضدحملات شکل گرفت.


وی افزود: در نیمه اول در صحنه‌ای شانس داشتیم که گلزنی کنیم. و بهنام برزای یک ضربه زد که می‌توانست به گل تبدیل شود. به هر حال به بچه‌ها دست مریزاد می‌گویم. آنها کارها و وظایفی که می گوییم را انجام دادند و هرجا که به وظایف خود عمل نکردند صحنه خطرناکی شکل گرفت. حالا دو هفته به استراحت می‌رویم. بچه‌ها باید به وضعیت خود فکر کنند تا شرایط درست شود. در بین دو نیمه دیدید که خیلی زود به زمین آمدیم و من حرف خاصی نزدم. تنها به بازیکنان گفتم نفس عمیقی بکشند. چشم خود را ببندند و به وظایفی که باید در نیمه دوم انجام دهند فکر کنند. دیدید که شرایط ما در این نیمه بهتر شد.


ابراهیم‌زاده خاطرنشان کرد: جا دارد از بابک زنجانی رئیس هلدینگ سورینت و مدیرعامل تیم که به رختکن آمدند تشکر کنم. حضور و ارتباط آنها به تیم انرژی مثبت می‌دهد و این ما را برای کار کردن امیدوار می‌کند.


سرمربی راه‌آهن در مورد اینکه تیمش مشکل گلزنی دارد خاطرنشان کرد: ما در تمرینات این مسائل را کار می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که تاثیر‌گذار باشیم. برخی مسائل را باید در آینده و نیم‌فصل حل کنیم. خوشحالم می‌گویید اکثر کارهای ما درست شده و بحث گلزنی، مشکل ما است. به هر حال این بستگی دارد که چه کاری انجام می‌دهیم و در نیم‌فصل چه بازیکنانی را جذب می‌کنیم.


ابراهیم‌زاده در مورد اینکه چرا تیمش نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: باشگاه از ما حمایت می‌کند. امکانات تمرینی و شرایط مثبتی فراهم شده و باید جواب این مسئولیت‌ها را بدهیم. خودتان می‌دانید برخی تغییرات تاکتیکی رکود به وجود می‌آورد؛ اما ما باز هم از هفته قبل بهتر شدیم و شکل فوتبالی‌مان بهتر شده است. باید در گلزنی هم عملکرد بهتری داشته باشیم. وضعیتمان را باید تغییر دهیم. در غیر این صورت اگر تغییری نباشد عقبگرد کرده‌ایم. باید با تمرین و تلاش بیشتر نتایج بهتری بگیریم تا انشاءالله وضعیتمان بهتر شود.


انتهای پیام/آ