بوناچیچ: نمی‌توان داوری را بهانه کرد

ساعت 01:01 پنج شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان گفت: آمدیم که فوتبال بازی کنیم اما آنچه را دوست داشتم نتوانستم در زمین پیاده کنیم و من از بازی و نتیجه آن راضی نیستم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،، لوکا بوناچیچ در مصاحبه بعد از بازی در شیراز برابر فجرسپاسی که با تساوی بدون گل پایان یافت، گفت: هر دو تیم عصبی بودند و شاید دلیلش این بود که نتوانسته‌اند تاکنون نتایج و امتیازهای لازم را کسب کنند. به هرحال امتیازها عادلانه تقسیم شد.


بوناچیچ با بیان این که درباره داوری هیچ‌وقت اظهارنظر نکرده و نمی‌کند، در پاسخ به اینکه چرا در کنار زمین بعضا اعتراض‌هایی می‌کرد، گفت: احساس می‌کردم که نیمکت تیم حریف با سروصدا می‌خواهد بر داور تاثیر بگذارد و شاید به همین دلیل بازیکنان تیم ما دو کارت اضافه گرفتند. البته اگر بنا باشد تیمی به داوری اعتراض داشته باشد، ذوب آهن است که تاکنون شش هفت امتیاز را به این دلیل از دست داده.


بوناچیچ با اشاره به اینکه برخی تصمیمات داوری در خصوص بازی‌های ذوب‌آهن در برنامه 90 تفسیر شده است، گفت: بعضی از پنالتی‌هایی که داور در بازی‌های گذشته برای تیم ما نگرفت در برنامه 90 هم تایید شد.


سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در عین حال تصریح کرد: نمی‌توان داوری را بهانه کرد، ما باید با تمرینات بیشتر توان بازیکنانمان را ارتقا دهیم تا بازی خوبی ارایه دهیم.