با توجه به تقدیر مقام معظم رهبری از فوتسال بانوان، امسال اوج اقتدار فوتسال بانوان است

ساعت 01:01 دو شنبه ۸ مهر ۱۳۹۲

مراسم قرعه کشی نهمین دوره لیگ برتر فوتسال بانوان ایران امروز در سازمان لیگ برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، دراین مراسم مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، فریده شجاعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان و نمایندگان تیم های حاضردر این رقابت ها حضور داشتند.
رئیس سازمان لیگ در این مراسم با تاکید بر ضرورت توجه به فوتسال بانوان گفت: در دهه های اول و دوم انقلاب با توجه به این که کشور درگیر جنگ تحمیلی بود توجه ای به ورزش بانوان نمی شد و تردید هایی درمورد فعایت این قشر از جامعه وجود داشت.
مهدی تاج بیان کرد:اکنون نگاه به ورزش بانوان تغییرکرده است و امسال اوج اقتدار ورزش بانوان است زیرا رهبر معظم انقلاب در پیام ویژه ای موفقیت بانوان فوتسال را در رقابت های آسیایی تبریک گفتند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود : بدون شک پیام مقام معظم رهبری در عرصه کلان تصمیم گیری های وزش بانوان اثر بخش خواهد بود و مسئولان با تآسی از آن، حمایت های خود را از ورزش بانوان بیشتر خواهند کرد.
وی افزود: سازمان لیگ در حد توان از تیم های حاضر در این رقابت ها حمایت می کند و با رایزنی با هیأت های فوتبال، زمینه همکاری آنها را در طول مسابقات با تیم های حاضر در این دوره فراهم می کند.
تاج افزود :تلاش خواهیم کرد تا برای این که کیفیت مسابقات ارتقا یابد با مذاکره با مدیران باشگاه های مطرح فوتبال ایران، آنان را برای حضور در رقابت های لیگ فوتسال مجاب کنیم.