کسرایی: سیستم TMS جایگزین استاندارد قدیمی ITC شده است

ساعت 01:01 یک شنبه ۷ مهر ۱۳۹۲

جدیدترین نسخه ماهنامه TMS فیفا به معرفی و گفتگو با برخی از نمایندگان TMS پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، جدیدترین نسخه ماهنامه TMS فیفا با نمایندگان این سیستم در ایران، مکزیک، لهستان، ساموآ و تونس همراه بود.
کسرایی به عنوان نماینده TMS از ایران به عنوان تنها نماینده آسیا طی گفتگو با ماهنامه TMS به نکاتی اشاره کرد: بعد از راه اندازی TMS، برخی باشگاه ها از معرفی نماینده واجد شرایط در این رابطه خودداری نمودند، زیرا به اهمیت موضوع هنوز آشنا نبودند.
فدراسیون فوتبال ایران، کارگاه های آموزشی بسیاری با حضور حداقل یک نماینده برای هر باشگاه برگزار کرده است. در ابتدای شروع سیستم با توجه به اینکه همگی باشگاه ها در TMS ثبت نام ننموده بودند، با مشکلاتی در ارتباط با نقل و انتقالات بخصوص در ارتباط با نقل و انتقالات قرضی مواجه بودند.
کسرایی اشاره کرد که در حقیقت سیستم TMS جایگزین استاندارد قدیمی ITC که معمولا کاغذبازی در آن زیاد بود، شده است. ارزیابی وی اینست که در سیستم فعلی هیچ باشگاهی نمی تواند مدارک جعلی در ارتباط با قراردادها و یا فسخ قراردادها و ... ارائه نماید.
گفتنی است که TMS یا Transfer Matching System سیستمی است که سرعت و پایداری را در امور نقل و انتقالات گسترش داده و براساس نوآوری، صحت و درستی است. همچنین از چشم اندازهای این سیستم می توان به فعال کردن باشگاه ها برای تأیید شرایط و ضوابط نقل و انتقالات بازیکنان، تسهیل در انتقال بازیکنان بین فدراسیون ها، ارائه اطلاعات جهت تصمیم گیری بهتر و ... اشاره کرد.