دایی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری به فجر بزنیم

ساعت 01:01 جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این ذات طبیعت است که زمانی که من در اردبیل با توپ پلاستیکی بازی می‌کردم کرانچار فوتبالیست بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فجرسپاسی در نشست خبری اظهار داشت: بازی خیلی سختی را بردیم ، فجرسپاسی با جان و دل دفاع می‌کرد و لایه‌های دفاعی زیادی داشت و این کار ما را سخت می‌کرد و خدا را شکر می‌کنم در هر دو نیمه از حریف سرتر بودیم و نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد و می‌توانستیم با دقت بیشتر گل‌های بیشتری بزنیم. با توجه به اتفاق‌ هفته قبل که تیم ما دچار فشار زیادی شد سه امتیاز را گرفتیم و دوباره خودمان را به بالای جدول برسانیم.

وی در مورد اینکه حریفان مقابل پرسپولیس تدافعی بازی می‌کنند، گفت: قبل از دقایق آخر می‌توانستیم گل بزنیم اما نشد. فوتبال همین است مقابل تیمی که دفاعی بازی می‌کند باید همه روش‌ها را امتحان کرد، سانتر از جناحین، شوت و .. در آخر خلاقیت صادقیان به ما کمک کرد و پاس داد و با ضربه سیدصالحی به گل رسیدیم. خدارا شکر می‌کنم در دقایق آخر به گل رسیدیم و این حق ما بود و در آینده می‌تواند به ما کمک کند.

دایی در مورد اینکه چطور توانست اتفاق‌های بازی با سپاهان فراموش شود، گفت: سعی می‌کنیم همه فشارها را به خودمان منتقل کنیم تا بازیکنان کارشان را انجام بدهند و من و باشگاه باید از حق بازیکنان دفاع کنیم و جو خوبی در تیم ایجاد کردیم به بازیکنان هم گفتم مصاحبه نکنند.

وی در مود بازی ندادن دهنوی و حقیقی گفت: با یک هافبک دفاعی که کفشگری بود بازی کردیم و نوری هم در بخش جلو بود و کفشگری بسیار خوب کار کرد. دهنوی بازیکن بسیار بزرگی است و حقیقی هم همین شرایط را دارد و بر اساس شیوه بازی حریف بازیکنان را می‌چینم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: وقتی مدافع ما توپ را از جوکار گرفت به صادقیان داد و او هم پاس داد برای تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند برنامه تمرینی خاص داریم.

وی در مورد دست‌های پشت پرده که بازیکنان پرسپولیس از آن سخن گفته بودند، گفت: متاسفانه اتفاق‌های هفته گذشته خیلی در روحیه بازیکنان ما اثر گذاشت و خودمان باید به خودمان کمک کنیم و به خاطر آنهایی که دوست ‌مان دارند و خانواده هایمان باید خوب کار کنیم تا تیم نتیجه بگیرد.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که کرانچار گفته زمانی که من بازی می‌کردم دایی کودک بود، گفت: طبیعی است او بازی می‌کرد و سن من کم بود او خیلی وقت دارد که صحبت‌هایی بکند که به درد فوتبال ما بخورد و او 20 و چند سال از من بزرگتر است و زمانی که من در اردبیل با توپ پلاستیکی بازی می‌کردم او فوتبالیست بود.

دایی ادامه داد: کریم باقری با ما است اما چون کارت مربیگری ندارد روی نیمکت نمی‌تواند بنشیند.

کلید واژه