پرسپولیس ۲۰ شد

ساعت 01:01 جمعه ۵ مهر ۱۳۹۲

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی ۲۰ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل فجرسپاسی ۲۰ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، اولین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس و فجرسپاسی از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 20 هزار تماشاگر ( طبق بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

سیدمهدی سیدصالحی در دقیقه 82 با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

محمدرضا اکبریان داور مسابقه به محمد نوری، حسین ماهینی و سیدمهدی سیدصالحی از پرسپولیس و جلال الدین علی محمدی از فجر کارت زرد نشان داد.

فجر برخلاف تصور بازی را هجومی آغاز کرد ولی نتوانست از حملات خودش سودی ببرد و در ادامه بازی سرخپوشان بازی را در دست گرفتند که آنها نیز از برتری نسبی خود استفاده نکردند.

در دقیقه 25 مسابقه مدافعان فجر به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کردند که در صحنه قبل از آن مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید قرار داشت.

با این برد پرسپولیس 20 امتیازی شد و به طور موقت رده دوم جدول صعود کرد و فجرسپاسی 9 امتیازی در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

سایر دیدارهای این هفته فردا برگزار می‌شود. استقلال نیز که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر اف سی سئول بازی برگشت را انجام بدهد در این هفته نیز در لیگ برتر بازی نمی‌کند.

ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، سیدجلال حسینی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی( از دقیقه 77 حمید علی عسگر)، امید عالیشاه، حسین ماهینی، محمد نوری( از دقیقه 88 رضا حقیقی)، مهرداد کفشگری، پیام صادقیان، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 65 غلامرضا رضایی) و سیدمهدی سید صالحی

سرمربی: علی دایی

ترکیب فجرسپاسی:

محمد صالح خلیل آزاد، سعید قزل گچلی، محمد دانشگر، علیرضا جلیلی، محمد انصاری، مهرزاد معدنچی( از دقیقه 70 سیامک کوهنورد)، هادی ایمانی، جابر انصاری، حمید جوکار( 90- امین شجاعیان)، مسعود ریکی( از دقیقه 65 جلال الدین علی محمدی)، محمد حیدری

سرمربی: محمود یاوری