می خواهیم دست پر به گیلان برگردیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: ما به جدول کاری نداریم و امیدوارم در بازی فردا با دست پر به گیلان بازگردیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، افشین ناظمی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های داماش و راه‌آهن سورینت اظهار داشت: راه‌آهن بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد، ما برای این بازی به جدول نگاه نمی‌کنیم و امیدوارم با توجه به شناختی که از راه‌آهن داریم بازی خوبی ارائه دهیم. در این مدت فرصت داشتیم و خوب تمرین کردیم و امیدوارم برنامه‌های تاکتیکی‌مان در زمین پیاده شود و با دست پر به گیلان بازگردیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی خاطرنشان کرد: محروم نداریم و مصدومانمان هم رسیده‌اند، اما تازه تمرینات خود را آغاز کرده‌ام و از هفته آینده کانون خانوادگی مان تکمیل خواهد شد.

سرمربی داماش، در مورد نتایج این تیم در فصل سیزدهم و ادامه روند این نتایج تصریح کرد: داماش پتانسیل خوبی دارد. برنامه‌ریزی کرده‌ایم و هفته به هفته اقدامات خود را اجرایی می‌کنیم. امیدوارم مثل هفته‌های گذشته روند رو به رشد خود را ادامه دهیم. ما دیر تمرینات خود را آغاز کردیم و هنوز احتیاج به زمان داریم.

ناظمی یادآورشد: ما چند هفته ابتدایی را بد شروع کردیم اما پس از آن به مانند بازی‌های سال گذشته برگشتیم. هفته اول نتایج خوبی نگرفتیم جا دارد که از عابدینی تشکر کنم که با وجود عدم نتیجه‌گیری صبر و تحمل کرد.

سرمربی داماش در مورد اینکه راه‌آهن، سورینت نتایج خوبی در این دوره از مسابقات نگرفته تأکید کرد: همانطور که گفتم ما به جدول نگاه نمی‌کنیم ما به راه‌آهن کاری نداریم. با شناختی که از این تیم داریم به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم بازی خوبی را مقابل آنها به نمایش بگذاریم و برای پیروزی به مصاف این تیم می‌رویم.

وی در مورد تغییر ورزشگاه این دیدار گفت: عابدینی روز گذشته با من تماس گرفت و نظر من را در این مورد خواست من هم اعلام کردم که مشکلی ندارد از قبل با من تماس گرفته بودند و این موضوع هماهنگ شده بود.

وی در مورد اینکه داماش بازی‌های زیبایی انجام می‌دهد عنوان کرد: ما در هفته‌های ابتدایی دنبال بازی زیبا بودیم و از نتیجه دور شدیم جلساتی را پس از این موضوع با کادر فنی انجام دادیم و تغییرات تاکتیکی داشتیم که هم به دنبال بازی زیبا و هم نتیجه باشیم. خودم ذاتاً از فوتبال هجومی خوشم می‌آید و در هر تیمی که باشم به دنبال بازی هجومی هستم.

انتهای پیام/آ