ابراهیم‌زاده: بازی با داماش فینال است

ساعت 01:01 پنج شنبه ۴ مهر ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن سورینت گفت: به هیچ عنوان در مدتی که به عنوان مربی و یا سرمربی روی نیمکت نشسته‌ام چنین جایگاهی را تجربه نکرده بودم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، ابراهیم‌زاده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های راه‌آهن سورینت و داماش ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آرزو می‌کنم در همه زمینه‌ها به خوبی از مسائل مربوط به کشورمان دفاع کنیم و شرایطی به وجود آوریم که همه مردم در آرامی زندگی کنند، این آرزوی همه ماست.

وی در مورد بازی مقابل داماش خاطرنشان کرد: در ابتدا من در مورد مسائلی صحبت می‌کنم که شاید سؤال پایانی شما باشد. در مورد اینکه در نهایت چه اتفاقی در راه‌آهن خواهد افتاد، باید بگویم که به عنوان مربی در مجموعه باشگاه راه‌آهن سورینت همه تلاش خود را انجام می‌دهیم، کارهای خوبی انجام داده‌ایم و با بازیکنان تلاش می‌کنیم تا موفق شویم.

سرمربی راه‌آهن سورینت خاطرنشان کرد: بحثی که مهم است این است که باید مبارزه کنیم. در این چندسالی که به عنوان سرمربی و یا مربی روی نیمکت نشسته‌ام هیچگاه در نیمه پائینی جدول قرار نگرفته بودم. به هر حال این هم تجربه خوبی است که ببینیم چگونه باید از چنین جایگاهی رهایی یابیم و مبارزه کنیم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به دیدار مقابل داماش تصریح کرد: این تیم دو هفته پیاپی در خانه به برتری رسیده است، بازیکنان خوبی دارد و مربی جوانی دارد که درک خوبی دارد. اطلاعات خوبی از آنها داریم که حمایت لازم هم از لحاظ مدیریتی در این تیم صورت می‌گیرد. ما فردا یک فینال دیگر داریم. امروزه هر بازی که انجام می‌دهیم یک فینال است، تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم در این دیدار بازی خوبی انجام دهیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان گفت: پیروز قربانی محروم است و میلاد نوری هم هنوز آسیب‌دیده است و سایر نفرات را در اختیار داریم. امیدوارم که بتوانیم موفق باشیم.

سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اینکه آیا فردا تیمش بازی متفاوتی مقابل داماش ارائه خواهد کرد، گفت: نمی‌دانم به هر حال بازیکنانم که همان بازیکنان هستند؛ اما تحول ممکن است به وجود آید. باید حواسمان را جمع کنیم و توجه داشته باشیم. باید بدانیم که چگونه در ادامه راه‌آهن در لیگ برتر باید به میدان برود. فردا ما در اکباتان بازی می‌کنیم که این موضوع خودبه‌خود یک تغییر به حساب می‌آید و ما هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

ابراهیم‌زاده در مورد تغییر ورزشگاه راه‌آهن سورینت تأکید کرد: به هرحال این ورزشگاه جایی بوده که چندین سال راه‌آهن در آن بازی می‌کرده به دلیل شرایطی که در ابتدای فصل بین مسئولان باشگاه و وزارت راه و ترابری به وجود آمد نتوانستم قرارداد ببندم، اما هم‌اکنون قرارداد بسته شده و سازمان لیگ هم با این موضوع موافقت کرده است. فعلاً که قرار است بازی‌های ما در اکباتان برگزار شود، البته در دیدارهایی مثل مصاف با پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی ورزشگاه مان یا تختی و یا آزادی خواهد بود.

سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد اینکه چرا در ایران حمایت‌های لازم از سرمربیان ناکام صورت نمی‌گیرد در حالی که این موضوع در کشورهایی چون ژاپن به خوبی انجام می‌شود، یادآور شد: علت این موضوع را من نباید بگویم، این مسئله را باید کارشناسان مربوطه به این بحث،‌ ریشه‌یابی کنند و در مورد آن اظهار نظر کنند. البته این اتفاق در باشگاه راه‌آهن سورینت به خوبی صورت گرفته و مسئولان با اقتدار از کادر فنی حمایت می‌کنند، همین بحث هم باعث انرژی مثبت می‌شود، فقط ما باید از عادت به باخت بازگردیم. باید تلاش کنیم تا تحولاتی در خودمان به وجود آوریم تا در نهایت انگیزه برد در بازیکنان تلقین شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه راه‌آهن داشته قرار شده کادر فنی و بازیکنان این تیم تقویت شوند، تصریح کرد: ما پیگیر این موضوع هستیم تا قبل از نیم‌فصل این موضوع را داشته باشیم و از سهمیه خود استفاده کنیم. بازیکن داخلی می‌توانیم جذب کنیم البته سهمیه لیگ برتری ما پر شده برای نیم‌فصل هم این اجازه را داریم تا بازیکنان را تقویت کنیم.

وی در مورد کادر فنی افزود: ما با کشورهای دیگر در ارتباط هستیم و کارشناسان از سایر کشورها تمرینات ما را می‌بینند و می‌توانند به ما کمک کنند. راهکار بدهند و ما به نظرات آنها توجه می‌کنیم این مسائل از اعتماد، باور و اعتقادی است که به یکدیگر داریم و با کمک یکدیگر می‌توانیم شرایط راه‌آهن را بهبود بخشیم.