اسکوچیچ: امیدوارم بازیکنانم انگیزه لازم برای پیروزی را داشته باشند

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: امیدوارم بازیکنانم برای بازی مقابل نفت انگیزه لازم برای کسب سه امتیاز را داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ،  دراگان اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و نفت عنوان کرد: امیدوارم بازیکنان انگیزه لازم را داشته باشند زیرا ما در پائین جدول قرار داریم و باید با برتری در دیدار فردا به رده‌های بالا صعود کنیم.

وی ادامه داد: پس از بازی با تراکتورسازی تمرینات خوبی داشتیم و در این هفته بازیکنان به خوبی تمرین کردند امیدوارم فردا هرچه در توان دارند در زمین پیاده کنند و بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم یادآور شد: جلال رافخایی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم او بازیکن مهمی است البته هفته قبل مقابل تراکتور هم او را نداشتیم. اسکوچیچ در مورد شناختش از نفت، گفت: تیم منسجمی است و نقاط ضعف و قوت آن را می‌دانیم و امیدواریم فردا بازی زیبایی شاهد باشیم.

وی در مورد اینکه چقدر زمان می‌برد تا ملوان بهتر بازی کند، یادآور شد: خیلی چیزها لازم است که تیم بهتر شود اما ما هر روز بهتر می‌شویم. باید این را بگویم که ما در دوره آماده‌سازی برخی بازیکنان به تیم دیر ملحق شدند و این خیلی بد است زمان می‌برد که بازیکنان هماهنگ شوند.

سرمربی ملوان در خصوص مشکلات مالی یادآور شد: این مسائل به من مرتبط نمی‌شود.

کلید واژه