گل‌محمدی: به دنبال 3 امتیاز مقابل ملوان هستیم

ساعت 01:01 پنج شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: ابتدا دنبال بازی زیبا و پس از آن به دنبال 3 امتیاز مقابل ملوان هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های نفت و ملوان، اظهار داشت: هرچه که بازی‌ها جلوتر می‌رود شرایط حساس‌تر می‌شود. ما در این هفته با تیم‌ خوب ملوان بازی داریم که همیشه برای من قابل احترام بوده است.

وی ادامه داد:‌ ملوان همواره تیم خوبی دارد. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. با توجه به شرایط جدول آماده شده‌ایم تا در بازی فردا ابتدا بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بعد 3 امتیاز را از آن خود کنیم.

سرمربی نفت تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در بازی فردا از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کنیم. در یکی دو بازی اخیر در خط حمله خوب عمل نکردیم و نتوانستیم به نحو احسن از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم اما امیدوارم این موضوع در بازی فردا پیش نیاید.

گل‌محمدی در مورد اینکه محروم و مصدومان نفت برای دیدار مقابل ملوان چه بازیکنانی هستند، گفت:‌ ما اولادی را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم که او از این هفته به تمرینات اضافه شده و در لیست 18 نفره قرار گرفته است.

سرمربی نفت در مورد وضعیت سوشا مکانی که با او در تمرینات درگیر شده و در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفته بود، تصریح کرد: هنوز کمیته انضباطی رای خود را در این زمینه صادر نکرده است.

گل‌محمدی در مورد اینکه تیم نفت تاکنون عملکرد خوبی داشته و آیا می‌تواند همین روند را در نیم‌فصل دوم هم ادامه دهد، یادآور شد: به نظرم در نیم‌فصل دوم بهتر هم خواهیم شد. نفت مشکلات حاشیه‌ای ندارد و همیشه گفته‌ام که در این تیم همه چیز سر جای خودش است. ما با آرامش کار خود را در اینجا دنبال می‌کنیم.

وی افزود: بازیکنانم جوان هستند و در نیم‌فصل دوم تجربه‌شان بیشتر خواهد شد و تیم بهتر عمل خواهد کرد. البته هنوز در نیم‌فصل اول بازی‌های سخت‌مان باقی مانده است. ما هنوز با تراکتورسازی، سپاهان و استقلال بازی نکرده‌ایم. در پایان نیم‌فصل اول نقاط ضعف و قوت خود را بهتر شناسایی می‌کنیم و یا بازیکن جدید جذب می‌کنیم و یا تمرینات بهتری انجام می‌دهیم تا عملکردمان مطلوب‌تر شود.

سرمربی نفت در خصوص دیدار روز گذشته استقلال مقابل بوریرام تایلند در لیگ قهرمانان آسیا و صعود آبی‌پوشان به مرحله نیمه‌نهایی، تصریح کرد: من نیمه اول بازی روز گذشته را دیدم. استقلال تیم بزرگ و با تجربه‌ای است و بازیکنان خوبی هم دارد. دعا می‌کنیم که این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. البته بازی سختی مقابل اف‌سی سئول کره جنوبی دارد اما امیدوارم که از این مرحله هم بگذرد و به فینال راه یابد.