برگزاری آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای

ساعت 12:34 سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲

آخرین جلسه اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور رییس و دبیرکل فدر اسیون فوتبال و اعضای صدور مجوز حرفه ای برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای با حضور مهدی تاج، رییس،  هدایت ممبینی،دبیر کل، مصطفی زارعی، مدیر صدور مجوز حرفه ای، داریوش مصطفوی،  حمیدرضا آصفی، کاظم اولیایی، جعفر سمیعی زفرقندی، ، امیر حسین شمس، احمد محمدی، کاظم زارعی، مرتضی حسین پور، و غلامرضا بهروان (اعضا هیات بدوی و استیناف مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال) برگزار شد که در پایان این نشست از سوی تاج و ممبینی لوح تقدیر به اعضا اهدا شد.

در این نشست مهدی تاج ضمن تقدیر از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در بخش صدور مجوز حرفه ای باشگاهها گفت: در این دوره اقدامات بسیار ارزنده ای توسط مصطفی زارعی و همکارانش در کنار اعضای هیات های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای صورت گرفت. تصمیمات دقیق و کارشناسی که در این زمینه رخ داد باعث شد تا چرخه مجوز باشگاهی فوتبال ایران در فصل 1401-1402 با تلاش و پشتکار این مجموعه با موفقیت به پایان برسد.