با حضور سرپرست سازمان لیگ و رئیس ایفمارک مرکز پایلوت غربالگیری فوتبالیست ها راه اندازی شد

ساعت 12:13 سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲

برای نخستین بار در منطقه جنوب با حضور محمدرضا کشوری فرد و دکتر زهره هراتیان مرکز پایلوت غربالگیری فوتبالیست ها در منطقه جنوب و شهرستان اهواز راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، دکتر زهره هراتیان در گفتگو با سایت هیات فوتبال استان خوزستان عنوان کرد: بنا به درخواست هیات فوتبال استان خوزستان جهت بازدید از کلینیک پزشکی که دارای بخش های مختلف جهت ارائه خدمات پزشکی به جامعه فوتبال است، در استان خوزستان حضور پیدا کردیم. مقرر شد بخش های مهم قلب و عروق طبق پروتکل های ایفمارک را در اختیار این کلینیک قرار دهیم .

وی بیان داشت: این نخستین مرکز پایلوت غربالگیری فوتبالیست ها در منطقه جنوب جهت خدمات دهی به ورزشکاران در لیگ های دسته دوم ،دسته سوم و به پایین است که فوتبالیست ها و فوتسالیت های آقایان و بانوان می توانند مراجعه کنند. همچنین ظرفیت برگزاری کنگره ها و دوره های آموزشی را دارا است.

دکتر هراتیان در ادامه گفت: این کلینیک موظف شد بانکی از کادر پزشکی دوره دیده و همچنین آمبولانس، دستگاههای شوک و موارد ضروری را مهیا سازد و در این مدت ایفمارک در کنار هیات فوتبال استان خوزستان تا نیازهای این هیات را برطرف سازد.

رئیس ایفمارک افزود: در حال برنامه ریزی هستیم که این کلینیک برای نخستین بار طرح آموزشی مبارزه با دوپینگ آفلاین را برای کلیه فوتبالیست های آماتور و حرفه ای برگزار نماید.

دکتر هراتیان در پایان گفت: این اتفاق بسیار مهمی برای فوتبال در منطقه جنوب و استان خوزستان می باشد که جا دارد از تلاش های عبدالکاظم طالقانی، رئیس هیات فوتبال استان خوزستان تقدیر و تشکر می کنم.

شایان ذکر است این کلینیک با متراژ ۲۲۰۰ متر مربع در منطقه گلستان و روبروی گیت بوستان که دارای امکاناتی نظیر استخر کامل آب درمانی، الکتروتراپی، لیزر درمانی و اسکنر، ارتوپدی و نرولوژی، باشگاه بدنسازی و دستگاههای ماساژ است.