ماجدی خبر داد؛برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا

ساعت 15:44 دو شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲

رییس کمیته جوانان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره برگزاری اولین جلسه کمیته فنی آسیا به صورت وبینار توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان درباره جلسه کمیته فنی گفت: اولین نشست این کمیته با حضور 12 اعضا امروز به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه که به ریاست کوزو تاشیما، رییس فدراسیون فوتبال ژاپن و دیگر اعضا برگزار شد درباره برنامه ها و شرح وظایف کمیته فنی آسیا به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

وی گفت: یکی از نکات مهم در این نشست نظارت، هماهنگی و همکاری با کمیته های جوانان، فوتبال پایه (Grass Root) و آموزش است که تصمیم گیری در خصوص فعالیتهای این کمیته ها در کمیته فنی آسیا صورت گرفته و پس از ارائه به کمیته اجرایی AFC، به جهت تصویب و ارائه به کشورهای عضو ارسال خواهد شد.


ماجدی افزود: این کمیته یکی از مهمترین کمیته های ای اف سی است که علاوه بر بررسی و تصمیم گیری فنی درباره کمیته های مذکور، درباره مسابقات آقایان و بانوان نیز به بحث و تبادل نظر می پردازد و در نهایت جمع بندی خود را به کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کند تا تصمیم گیری و ادامه روند اجرای قانون درباره موضوعات مطرح شده صورت گیرد.