تغییر زمان برخی بازی‌ها به درخواست هیئت‌های فوتبال انجام شد

ساعت 01:01 سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد تغییر زمان‌ بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: برخی از تغییر برنامه‌های سازمان لیگ به دلایلی خارج از وظیفه ما مربوط می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ، غلامرضا بهروان در گفت و گو با سایت سازمان لیگ در مورد تغییر زمان‌ بازی‌های لیگ برتر اظهار داشت: برخی از تغییر برنامه‌های سازمان لیگ به دلایلی خارج از وظیفه ما مربوط می‌شود. مثلا برخی از هیئت‌های فوتبال استان‌ها به ما نامه نوشته‌اند و اعلام کرده‌آند به دلیل مشکلات فنی مثل نور خواستار تغییر زمان بازی شده بودند. در مورد دیدار سایپا و نفت تهران نیز کمیته استیناف دو روز مانده به زمان بازی اعلام کرد که بازی باید در زمین بی‌طرف برگزار شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ۴۸ ساعت قبل از مسابقه این حکم به ما اعلام شده بود باید تبعیت می‌کردیم.اگر حکم در مدت زمان کمتری به ما ابلاغ می‌شد در این صورت می‌توانستیم بگوییم هفته بعد اجرا شود.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه سایپا اعلام کرد نمی‌تواند هزینه پرداخت بازی در ورزشگاه آزادی را بپردازد و به همین دلیل مسابقه باید در قزوین یا قم یا تهران برگزار می‌شد. شرایط ورزشگاه قزوین را نمی‌دانستیم و قم هم به ما اعلام کرد مساعدت کنید تا این مسابقه در تهران برگزار شود. در نهایت مسابقه نفت و سایپا در ورزشگاه تختی برگزار شد.
بهروان با اشاره به شرایط ورزشگاه‌های استان‌ها اعلام کرد: در برنامه جدید لیگ برتر تمامی مسابقات در شهرستان‌ها قبل از اذان مغرب به پایان می رسد و به دلیل مشکلات سخت افزاری و نور در ورزشگاه‌ها اکثر بازی‌ها زیر نور برگزار نخواهد شد و زمان بازی‌های پرسپولیس و استقلال نیز به درخواست سازمان صدا و سیما انجام شده است..
انتهای پیام/