فراخوان عمومی برای شناسایی تامین کننده توپ مسابقات فوتبال

ساعت 11:55 یک شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

ساززمان لیگ فوتبال ایران در نظر دارد، جهت تأمین توپ مسابقات و بهره برداری انحصاری فضای تبلیغاتی حاصل از تامین توپ مسابقات از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن فراخوان به شرح زیر است: 
سازمان لیگ  فوتبال ایران در نظر دارد، جهت تأمین توپ مسابقات و بهره برداری انحصاری فضای تبلیغاتی حاصل از تامین توپ مسابقات که توسط این سازمان برنامه ریزی و برگزار می شود را به شرح ذیل از طریق فراخوان عمومی به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار نماید:
الف: تعداد توپ مورد نیاز حدوداً 3000 عدد
ب: فضای تبلیغاتی و محل اجرای کار
۱- استفاده از توپ مورد توافق در تمامی مسابقات رسمی و غیررسمی 
۲- درج لوگوی اسپانسر توپ در صفحه اول وب سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران و همچنین درج لینک سایت اسپانسر توپ با سایت سازمان لیگ در اندازه و ابعاد متعارف
۳- قرار دادن استند معرفی توپ و برند مربوطه در محل ورودی سازمان به اندازه متعارف
۴- استفاده از توپ اسپانسر ، جلوی میز کنفرانس های مطبوعاتی و تلویزیونی
۵- برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مشترک رئیس سازمان لیگ و نماینده اسپانسر توپ در حضور نمایندگان رسانه های ورزشی نوشتاری ،گفتاری و تصویری
۶- اختصاص تعداد ۵ عدد بلیط بازی های لیگ برتر به اسپانسر توپ براساس نیاز در محل ورزشگاه آزادی برای تمام بازیهای لیگ برتر
ج)شرایط متقاضی:
۱- دارا بودن تاییدیه فیفا
۲- توانایی ارائه تضامین مورد نیاز
۳- ارائه سابقه کاری مرتبط با موضوع فراخوان در لیگهای معتبر به صورت مستند
۴- محل دریافت اسناد و مدارک ، ساختمان سازمان لیگ فوتبال واقع در جنوب غربی میدان شیخ‌ بهایی جنب بانک آینده ، پلاک ۲۶، طبقه سوم واحد اداری و مهلت دریافت اسناد طی ساعات اداری در تاریخ ۱۴۰1/۰۷/10لغایت ۱۴۰1/۰۷/14در قبال دریافت معرفی نامه و تحویل رسید بانکی هزینه دریافت اسناد (موضوع بند۷) است.
۵- ضمانت شرکت : پیشنهاد دهنده می بایست مبلغ ۱۰% از ارزش نهایی توپ های مورد معامله را به عنوان ضمانت حسن انجام کار طبق شرایط مندرج در دستورالعمل و شرایط فراخوان به عنوان سپرده یا ضمانت نامه بانکی غیر مشروط و غیر قابل برگشت در قالب پاکت ب به همراه پیشنهاد مالی به سازمان لیگ تسلیم نماید.
۶- پیشنهاد دهنده می بایست مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به جهت خرید اسناد و مدارک به منظور شرکت در مناقصه به صورت نقد به حساب به نام سازمان لیگ فوتبال واریز و اصل فیش مربوطه را در زمان تحویل اسناد و مدارک تحویل دهد و رسید دریافت نماید.  
 ۷- تذکرات :
۱-۷:به پیشنهادات فاقد سپرده و فاقد مدارک درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۲-۷: به پیشنهادات مخدوش و مشروط به تشخیص سازمان لیگ ترتیب اثر داده نمی شود.




*بدینوسیله از واجدین شرایط (تامین کنندگان داخلی و خارجی) دعوت می شود حداکثر تا ساعت۱۲ مورخ۱۴۰1/۰۷/۱۷مدارک درخواست شده را به نشانی : تهران ، میدان شیخ بهائی – ضلع جنوب غربی میدان – جنب بانک آینده ، پلاک ۲۶ ، ساختمان سازمان لیگ فوتبال ، طبقه همکف      – واحد حراست تحویل نمایند. بدیهی است انتشار این آگهی صرفا  به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان صورت گرفته و ارسال اسناد و مدارک فوق الذکر هیچگونه حقی برای متقاضیان در مقابل این شرکت ایجاد نمی نماید.