حدادی‌فر: مساوی ارزشمندی مقابل پرسپولیس گرفتیم/ تصور می‌کنم هنوز در میانه میدان هستم

ساعت 07:59 شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، تساوی این تیم با پرسپولیس را ارزشمند توصیف کرد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قاسم حدادی‌فر پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی فوق‌العاده سنگینی بود. با پرسپولیسی بازی داشتیم که از لحاظ تکنیکی و کیفیت بازیکنانش جزو یکی دو تیم خوب ایران و حتی آسیا است. بازی در نیمه دوم و پس از اخراج بازیکن ما فوق‌العاده سخت شد، ولی بازیکنان غیرت به خرج دادند و فداکارانه بازی کردند. نفرات تیم کیفیت خوبی را از خود نشان دادند و توانستیم یک مساوی تقریباً ارزشمند در اولین بازی بگیریم. ان‌شاءالله همین‌گونه ادامه دهیم و نتایج بهتری بگیریم تا حقانیت و شایستگی ذوب‌آهن را ثابت کنیم.

وی درباره عملکرد داور به ویژه در صحنه منجر به اخراج و همچنین یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس گفت: نمی‌توانم درباره داوری صحبت کنم، چون روی نیمکت نشسته بودم و هنوز آن صحنه‌ها را ندیده‌ام. ان‌شاءالله که داور بهترین تصمیم را گرفته باشد، ولی با بازیکن خودمان که صحبت می‌کردم، می‌گفت حرکتش کارت نداشته است. در نهایت تصمیم داور است و باید احترام گذاشت.

مربی ذوب‌آهن درباره شرایط کلی این تیم عنوان کرد: دو ماه پیش تمرینات را شروع کردیم. بچه‌ها فشار زیادی به خودشان آوردند. آنها جنگجو هستند و فکر می‌کنم امروز هم خیلی خوب بازی کردند. مطمئن هستم روزهای آینده شرایط‌مان بهتر می‌شود. امیدوارم در فاز حمله هم خوب کار کنیم و در دیدارهای‌مان برنده شویم.

حدادی‌فر درخصوص اولین تجربه مربیگری‌اش گفت: شرایط برایم سخت است، چون هنوز خودم را در میانه میان تصور می‌کنم، ولی با آن کنار آمده‌ام. ان‌شاءالله به تیم کمک کنم و تجربیات خوبی بدست بیاورم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه