برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه

ساعت 12:05 سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱

جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول برگژار شد.



به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  جلسه هم اندیشی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین  احدی مدیر فرهنگی  وزارت ورزش  و جوانان ، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ،  سهیل مهدی  مدیر مسابقات، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی  سازمان لیگ فوتبال، جواد پاینده مدیر روابط عمومي فدراسیون فوتبال، مدیران روابط عمومی و مدیران  رسانه ای هیات های فوتبال استانی و باشگاه های لیگ برتر  برگزار شد که در این جلسه در مورد مسایل رسانه ای و برگزاری نشست های خبری سرمربیان قبل و بعد از مسابقه، برگزاری میکسدزون ها بعد از مسابقات و رعایت  الزامات   AFC  در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال ایران بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای مراسم دکتر بهمنی ضمن خیر مقدم به حضار در مورد اهمیت رسانه در فوتبال و اهمیت اطلاع رسانی صحيح  و سریع از طریق  روابط عمومي ها صحبت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احدی نیز ضمن تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در جهت دهی به افکار عمومی در فوتبال و حتی مدیران ورزش کشور اظهار داشت: رسانه ها حتی می توانند با انتشار مطالب مستند و مستدل در سیاست گذاری های کلان فوتبال و ورزش تاثیر گذار شوند. رسانه می توانند در نشاط اجتماعی کشور در حوزه ورزش و همچنین برجسته نمودن و انعکاس مثبت اقدام های فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران  تاثیر گذار باشند.
در ادامه جلسه مدیران روابط عمومي هیأت های فوتبال و مديران رسانه باشگاه ها در زمینه رسانه و مشکلات بخش روابط عمومي  نظرات و انتقادهای خود را مطرح کردند.