فراخوان عمومی شناسایی مجری تبلیغات محیطی فصل۱۴۰۱-۱۴۰۲

ساعت 09:12 شنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۱

سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، انجام پروژه تبلیغات محیطی باشگاه های لیگ برتر(به غیر از بازی های خانگی استقلال و پرسپولیس) در سطح ورزشگاه های کشور را به شرکت ها / کانون های تبلیغات واجد شرایط و واجد صلاحیت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که سابقه فعالیت و شرایط لازم جهت اجرای پروژه دارند، واگذار نماید .

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، انجام پروژه تبلیغات محیطی باشگاه های لیگ برتر(به غیر از بازی های خانگی استقلال و پرسپولیس) در سطح ورزشگاه های کشور را به شرکت ها / کانون های تبلیغات واجد شرایط و واجد صلاحیت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که سابقه فعالیت و شرایط لازم جهت اجرای پروژه دارند، واگذار نماید .

الف: شرایط متقاضی:

۱- دارا بودن مجوز از مراجع ذیصلاح،

۲- دارا بودن حداقل ۵سال تجربه مرتبط در انجام پروژه های تبلیغاتی به ویژه در حوزه ورزش،

۳- دارا بودن کارکنان مجرب در بخش های مدیریتی، روابط عمومی و بازرگانی،

۴- دارا بودن توان مالی کافی (گواهی بانک)،

۵- توانایی ارائه ضمانت بانکی شرکت در مزایده ( به میزان85 میلیارد ریال) و حسن انجام تعهدات(5درصد) مبلغ پیشنهادی)،

۶- ارائه رضایت نامه و تشویق نامه از کارفرمایان قبلی،

۷- ارائه سابقه کاری مرتبط با موضوع به صورت مستند،

۸- عدم بدهی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین عدم پرونده مفتوح در دستگاه قضایی در رابطه با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال.

ب: محل اجرای کار:

ورزشگاه هایی که مسابقات فوتبال (لیگ برتر، جام حذفی) در آنها برگزار می شود.

ج) شرح مختصر کار:

عبارت است از تمامی فعالیت های مربوط به بهره برداری از فرصت ها و بازاریابی تبلیغات محیطی در فضاهای اختصاص یافته در ورزشگاه های سراسر کشور(به غیر از بازی های خانگی استقلال و پرسپولیس).

 

د) روش پرداخت مبلغ پیشنهادی قرارداد:

منتخب مزایده مکلف است ظرف مدت هفت روز پس از اعلام برنده ۵۰ %از مبلغ قرارداد را به حساب سازمان واریز و مابقی را به صورت چک های صیادی تحویل خزانه داری سازمان لیگ نماید.

ه) زمان دریافت اسناد مزایده:

از تاریخ1401/04/25 لغایت1401/04/29

و) محل دریافت اسناد مزایده:

واحد اداری سازمان لیگ فوتبال ایران، واقع در آدرس: تهران- خیابان شیخ بهایی، ضلع غربی میدان شیخ بهایی، پلاک ۲۶، ساختمان سازمان لیگ فوتبال ایران، طبقه سوم.

ز) خرید اسناد مزایده:

پیشنهاد دهنده می بایست مبلغ 30,۰۰۰.۰۰۰ ريال به جهت خرید اسناد و مدارک شرکت در مزایده به صورت نقد به حساب شماره ۱۰۰۰۱۳۸۰۴۹۵۸۹ نزد پست ‌بانک به نام سازمان لیگ فوتبال ایران واریز و اصل فیش مربوطه را در زمان تحویل اسناد و مدارک تحویل دهد و رسید دریافت نماید.

ح)زمان و محل تسلیم پیشنهادها:

واجدین شرایط می توانند حداکثر تا ساعت ۱۲ روز  دوشنبه مورخ 1401/05/03 ، مدارک درخواست شده را به نشانی : تهران- ضلع غربی- میدان شیخ بهایی ، طبقه همکف واحد حراست سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل نمایند.

ط)زمان بازگشایی پاکت‌ها:

پاکت‌های واصله در ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ 03/05/1401 در محل دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال بازگشایی خواهد شد.

بدیهی است انتشار این آگهی صرفاً به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان صورت گرفته و ارسال اسناد و مدارک فوق الذکر هیچگونه حقی برای متقاضیان در مقابل این سازمان ایجاد نمی کند.