ساپینتو: امیدوارم بتوانیم با تلاش یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم/ در جوی صمیمی و خانوادگی می‌توانیم قهرمان شویم

ساعت 11:33 چهار شنبه ۱ تیر ۱۴۰۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این یکی از بهترین لحظه‌ها و تجارب زندگی من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با تلاش یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

aa

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ساپینتو پس از مراسم معارفه خود به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: ابتدا از مدیرعامل باشگاه استقلال تشکر می‌کنم که مرا به این باشگاه دعوت کرد. استقلال یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان است، تیمی با نزدیک به 40 میلیون هوادار که همیشه به برنده شدن عادت دارد، مثل فصل گذشته که با پیروزی‌های پیاپی قهرمان شد. همیشه در خواب رؤیای اینجا بودن را داشتم. این یکی از بهترین لحظه‌ها و تجارب زندگی من خواهد بود و امیدوارم بتوانیم با تلاش یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: همیشه روحیه جنگندگی را حفظ خواهیم کرد. فرقی نمی‌کند بازی دوستانه باشد یا رسمی، ما باید همیشه برای پیروزی به میدان برویم. بازی‌های استقلال را نگاه کردم و باید بگویم دلیل برد‌های استقلال کیفیت بازیکنان این تیم بود. آنها خیلی خوب در دفاع کار می‌کردند و مثل یک خانواده در کنار هم می جنگند. رقابت پرفشاری بود و آنها هیچ باختی نداشتند. استقلال فصل عالی را سپری کرده است و ما باید این روند را برای آینده ادامه دهیم. می‌دانیم یک مسئولیت خطیر برگردن ماست و همه تلاش می‌کنند قهرمانی را به دست بیاورند. مطمئناً همه تیم‌ها جنگنده‌تر از قبل مقابل ما کار می‌کنند. ما باید بیشتر از همیشه آماده بوده و حس جنگندگی بیشتری داشته باشیم.

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: باید به همه نشان بدهیم که لیاقت و توان بردن را داریم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم. این چالشی است که تیم ما برای فصل بعد دارد. وقتی بازیکنان روز اول به اردو می‌آیند باید خیلی برای پیروزی و بردن عصبانی باشند. آنها یک بار مزه قهرمانی و بردن را چشیده‌اند و این مزه خیلی دلچسب است و نمی‌خواهیم آن را از دست بدهیم.

ساپینتو اضافه کرد: از من نخواهید که کاری فوق‌العاده انجام دهم و فقط می‌خواهم چهار قهرمانی برای استقلال به دست بیاورم. ذهنیت ما یکی است و دوست نداریم بازنده باشیم. این ذهنیتی است که دوست دارم با آن ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم می‌خواهم و بعداً از دیگران. امیدوارم زمانی که بازیکنان جمع می‌شوند جو صمیمی در تیم ایجاد شود و تا آخر بماند. در این جو صمیمی و خانوادگی فقط می‌توانیم قهرمان شویم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه