سپاهان قهرمان لیگ برتر جوانان شد

ساعت 19:11 پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

فینال مسابقه لیگ برتر جوانان بین تیم های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان برگزار شد و تیم سپاهان اصفهان با علبه بر سپاهان مقام قهرمانی و تیم تراکتور و تیم تراکتورتبریز هم نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاههای کشور شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، فینال مسابقه لیگ برتر جوانان بین تیم های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان برگزار شد و در دو دیدار که بصورت رفت و برگشت برگزار شد .تیم سپاهان اصفهان با علبه بر تراکتور مقام قهرمانی و تیم تراکتور و تیم تراکتورتبریز هم نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان باشگاههای کشور شد. مسابقات در مرحله اول به صورت رفت و برگشت با حضور ۱۶ تیم برگزار و در نهایت تیم‌های سپاهان و تراکتور به فینال راه پیدا کردند این دوره از مسابقات با کیفیت خوب و نظم خاصی برگزار و در پایان هم به تیم های قهرمان و نایب قهرمان جام مدال و مراسم اختتامیه اهدا شد. 
با توجه به اینکه  تیم های قهرمان قهرمان در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت میکردند در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم هماهنگی های لازم برای حضور تیم ها در مسابقات  انجام داده ولی به دلیل بیماری کرونا چند سالی است که مسابقات های بین المللی در کشورهای مختلف انجام نگرفته و تاکنون هم کسی درخواست میزبانی برای این مسابقات را ندارد.

در بازی مذکور استادیوم شهرداری لبریز از تماشاچی بود و در حدود  ۳هزار تماشاچی حضور داشتند و سرمربی تیم تراکتور ساغلام نیز بهمراه چند پیشکسوت فوتبال ملی نیز از نزدیک شاهد این دیدار بودند