آلومینیوم صفر - ذوب‌آهن صفر/ تساوی بدون گل در اراک

ساعت 17:05 سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰

دیدار دو تیم آلومینیوم و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم آلومینیوم و ذوب‌آهن در قالب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز شد و با تساوی بدن گل به پایان رسید.

 

این دیدار در حالی بدون گل تمام شد که هر دو تیم موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما دروازه‌بان‌های دو تیم مانع گلزنی حریف شدند.

 

آلومینیوم با این تساوی ۱۳ امتیازی شد و در رده پنجم باقی ماند و در مقابل، ذوب‌آهن ۱۰ امتیازی شد و موقتا جای فولاد را در رده هشتم گرفت.

 

همچنین در مشهد تیم فوتبال شهرخودرو برابر فجرسپاسی به تساوی بدون گل دست یافت.

این دیدار توپ بیش‌تر در میانه‌های زمین جریان داشت و دو تیم خیلی نتوانستند خطرات جدی را روی دروازه ایجاد کنند اما میزبان نمایش هجومی‌تری را نسبت به نماینده شیراز ارائه داد.

در مشهد، تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۵:۰۰ امروز(سه‌شنبه) میزبان فجرسپاسی بود که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شاگردان میثاقیان پس از چهار شکست متوالی، بالاخره بتوانند امتیاز بگیرند و به دومین امتیاز خود در لیگ بیست و یکم دست پیدا کنند.

 

شهرخودرو با این تساوی، ۲ امتیازی شد و در قعر جدول ۱۶ تیمی مسابقات باقی ماند. فجر سپاسی نیز ۸ امتیازی شد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.