محمودزاده: در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند

ساعت 15:05 چهار شنبه ۳ آذر ۱۴۰۰

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در دو تاریخ به باشگاه استقلال اعلام کردیم حق استفاده از بازیکنان خارجی را ندارند.

فریبرز محمودزاده در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال اظهار داشت:  سازمان لیگ همواره با همه باشگاه ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارایه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارایه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.
وی افزود: در نهایت در تاریخ 22 آبان 1400 سازمان لیگ در نامه ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارایه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال  به تاریخ 2 آذر 1400 که راس ساعت 15:45 به این سازمان ارسال گردیده در نامه ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه درسیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.