کریمی: استقلال تیم بسیار خوبی است اما ما هم تراکتورِ هفته اول نیستیم/ مقابل گل‌گهر واقعاً سوختیم!

ساعت 13:52 چهار شنبه ۵ آبان ۱۴۰۰

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: استقلال در فصل جدید تیم بسیار خوبی است، اما ما هم با اضافه شدن بازیکنان جدید نسبت به هفته اول متفاوت شده‌ایم.

aa

فیروز کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی بود. صنعت نفت هم خیلی خوب بازی کرد و در بعضی از دقایق هم حاکم بازی بود، ولی بچه‌ها از موقعیت‌ها استفاده کردند. حتی می‌توانستیم تعداد گل‌ها را هم افزایش بدهیم، اما این برد پُرگل دلیل نمی‌شد از ضعف‌های‌مان چشم‌پوشی کنیم. ما باید هماهنگ‌تر از این شویم. علی دشتی هم به تازگی به جمع ما اضافه شده است. او بازیکن توانمندی است و به نظرم هنوز به حقش در فوتبال نرسیده است. دشتی اگر کمی پشت‌کارش را بیشتر کند و باهوش باشد می‌تواند در تیم ملی هم بازی کند. ما هنوز هم تعداد نفرات محدودی داریم و کامل نیستیم، ولی ما با همین نفرات هم آمادگی این را داریم تا تراکتور را به روزهای خوبش بازگردانیم.

وی در واکنش به این موضوع که تیم تراکتور نتیجه هفته اول لیگ مقابل گل‌گهر را به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و نرسیدن بازیکنان جدید از دست داد، گفت: ما واقعاً در هفته اول سوختیم! به هر حال هفته‌های اول و دوم تمام شده است و ما به بازی‌های پیش رو نگاه می‌کنیم. باید عزم‌مان را برای بازی‌های آینده جزم کنیم. تا الان هر چه بوده، تمام شده است. زمان هماهنگی ما با تیم کامل‌مان خیلی کم بود و امیدوارم کار به تعطیلی سه هفته‌ای کشیده شود و تا آن موقع نتایج قابل قبول بگیریم و از قافله عقب نمانیم. تیم واقعی تراکتور را بعد از تعطیلی‌ها خواهید دید. البته تیم ما همین الان هم خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد. در بازی با استقلال مردم تیم ما را مقابل یک حریف واقعی و با شخصیت (استقلال) خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد دیدار روز شنبه تیمش با استقلال نیز توضیح داد: من استقلالِ امسال را خیلی خیلی خوب دیدم. بازی‌های قبل و حتی دیدارهای تدارکاتی این تیم را هم آنالیز کردیم و مدنظر داشتیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند، ولی ما هم نسبت به هفته اول خیلی متفاوت هستیم. بازی با گل‌گهر با آن شرایط اصلاً جزو محاسبات ما محسوب نمی‌شود. قطعاً در بازی با استقلال خواهید دید که تراکتور نسبت به هفته اول خیلی متفاوت است. ان‌شاءالله یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم.

کریمی درباره شرایط عباس‌زاده و هادی محمدی برای دیدار با استقلال عنوان کرد: عباس‌زاده به بازی نمی‌رسد و مصدوم است. هادی محمدی هم تا الان به تمرینات گروهی اضافه نشده است و وضعیتش مشخص نیست،‌ اما با توجه به اینکه پنجره باز شده است سعی می‌کنیم جای خالی آنها را پوشش دهیم. دشتی هم تازه به جمع ما اضافه شده است و امیدواریم او را به بازی برسانیم. تقریباً تیم ما کامل است، اما به هر حال عباس‌زاده بهترین گلزن ماست و هادی محمدی یکی از بهترین دفاع وسط‌های کشور. حضور آنها می‌توانست برای ما نعمت باشد، ولی خدا را شکر بازیکن جایگزین داریم.

سرمربی تراکتور در پایان راجع به عدم حضور تماشاگران در دیدار استقلال و تراکتور یادآور کرد: شاید گفته شود به لحاظ عددی، تعداد تماشاگران استقلال و پرسپولیس از ما بیشتر است،‌ ولی از لحاظ تماشاگری که پای کار باشد و به استادیوم بیاید، تراکتور یکی از بهترین هواداران را دارد و حتی در دنیا هم جزو «ترین‌ها» است. در بازی‌های استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر اغلب ورزشگاه هواداران آنها هستند،‌ ولی اگر بازی‌های تراکتور را نگاه کنید هواداران ما در هر بازی پُرشورتر از بازی قبل هستند. هواداران ما به جدول، نتیجه و حریف کاری ندارند و به لحاظ حمایت از تیم‌شان زبان‌زد هستند. عدم حضور هواداران در استادیوم بیشترین ضرر را به ما زده است، ولی تمام فوتبال به اندازه جان یک هوادار برای ما ارزش ندارد. ما حاضریم از نعمت حضور هواداران بی‌بهره باشیم، ولی مشکلی برای یک نفر به وجود نیاید. خدای نا کرده اگر مشکلی پیش بیاید واقعاً جبران‌ناپذیر است. ارزش آنها خیلی بیشتر از نتیجه است. ما این موضوع را به عهده ستاد مبارزه با کرونا گذاشتیم تا آنها تصمیم بگیرند. ان‌شاءالله هر چه زودتر این بیماری منحوس از بین برود و شاهد حضور هواداران همه تیم‌ها به خصوص هواداران پُرشور و باشعور تراکتور در ورزشگاه باشیم.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه