عباسی: ماندنم در فولاد بهترین تصمیم بود/ اطمینان دارم که فصل خوبی را رقم خواهیم زد

ساعت 17:39 دو شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که با تمدید قراردادش با این تیم بهترین تصمیم را گرفته است.

aa

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اینکه چرا بحث تمدید قراردادش با فولاد طولانی شد، گفت: من بازیکن آزاد بودم و قراردادی با فولاد نداشتم و از طرفی با چند پیشنهاد خوب هم مواجه شدم. در این شرایط انتخاب تیم فصل آینده‌ام کمی طول کشید. بعد از صحبت‌هایی که با باشگاه فولاد داشتم در نهایت به توافق رسیدیم و از طرفی با خیلی‌ها نیز مشورت کردم تا در نهایت این تصمیم را بگیرم که در فولاد بمانم.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: فکر می‌کنم ماندن در فولاد بهترین تصمیم بود، چون دوست داشتم این همکاری ادامه پیدا کند. مطمئناً تمام هدف من این است که فصل آینده خیلی بهتر از فصل گذشته باشم و مطمئنم که فصل آینده برای من و فولاد فصل موفقیت‌آمیزی خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فولاد می‌تواند با کادر مدیریتی جدید و عبدالله ویسی بهتر از سال گذشته نتیجه بگیرد، تصریح کرد: آقای گرشاسبی که مدیرعامل باتجربه‌ای است و نیازی به تعریف من ندارم. در ضمن ویسی هم یک مربی خوزستانی که شناخت خوبی از فوتبال خوزستان دارد و تجربیات زیادی را در این سال‌ها به دست آورده است. با اینکه پنجره نقل‌وانتقالاتی فولاد بسته است و عدم جذب بازیکن کار ما را سخت می‌کند، ولی من به موفقیت فولاد در فصل آینده اطمینان دارم.

 

 انتهای پیام/

aa

کلید واژه