ماجدی: فوتبالیست راحت تر بازیکن مستعد را تشخیص میدهد

ساعت 14:57 شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مراسم افتتاحیه درجه A آسیا گفت: تجربه شما عزیزان در کشف استعدادهای فوتبال کمک بسیزایی به ما خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، میرشاد ماجدی، رییس کمیته جوانان خطاب به شرکت کنندگان دوره مربیگری فوتبال درجه A آسیا گفت: امروز تقریبا می توانم بگویم خودتان را اماده می کنید برای رسیدن به مدرک به اصطلاح شخص من، دکتری فوتبال که مدرک حرفه ای آسیا است. خیلی ها زحمت کشیدند که افرادی که شایسته در این دوره حضور داشته باشند. در زمان گذشته کسانی مدرک A آسیا را می گرفتند که اکنون یا رستوران دارند یا خانه سازی می کنند. اما اکنون نفراتی را می بینیم که بازیکن فوتبال و یا بازیکن تیم ملی بوده و در جمع ما هستند. این امر مسیر رشد و توسعه را در فوتبال هموارتر می کند.


وی ادامه داد: بحثی که عزیزی خادم و فدراسیون فوتبال به آن اهمیت میدهد و بسیار علاقه مند است، حضور و استفاده از بازیکنان ملی و دارای مدرک بالا می باشد تا به فدراسیون  ورود داشته باشند و یا در تیمهای پایه از آنها استفاده شود.با گذراندن این دوره می توانید به تیم های باشگاهی بروید و یا در تیم های ملی پایه فعالیت کنید. شما عزیزان تجربه بسیار گرانبهای ملی دارید و امیدوارم در کنار ما باشید. قرار نیست همه مربی یا سرمربی باشند، می توان در قسمتهای مختلف در فدراسیون از تجربیات شما عزیزان بهره بود. معتقدم میشود سالهای سال در مقاطع مختلف کار کرد تا بتوانیم در تیم های ملی از تجربیات شما استفاده کنیم.


رییس کمیته جوانان ادامه داد: دوست داشتم که ارتباطم با شما عزیزان نزدیک تر و صمیمی تر باشد و در بحث های مختلف کلی و فوتبال صحبت کنیم. بالاخره شما انباشه ای از فوتبال کشور هستید. برای شما باشگاهها و فدراسیون هزینه کردند و نباید گذاشته شود به راحتی آزاد باشید و استفاده از شما نشود. هر نکته ای که به نظرتان می رسد پیشنهاد داده و به ما راهنمایی کنید.


عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در بحث استعدادیابی به ما کمک کنید بدون شک نگاه آندو تیموریان ، سید صالحی، بنگر، شیری، حسن هوری، نصرتی و همه شما عزیزان به ما کمک می کند تا در بخش استعدادیابی بتوانیم برترین ها را  از نگاه فنی و تیزبین شما انتخاب کنیم. این کار را در بانوان نیز ادامه خواهیم داد. یک فوتبالیست از نطر من راحت تر تشخیص میدهد که بازیکن مستعد چه شرایطی دارد و آیا به درد فوتبال می خورد یا خیر. : امیدوارم از تجربه گرانبهایتان در راستای موفقیت و روند رو به رشد فوتبال، بهترین استفاده را ببریم.