آزمون: سه گل به عراق زده ام

ساعت 08:47 سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی با عراق تاکید کرد بازیکنان باتجربه و با کیفیت زیادی داریم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل عراق گفت: همیشه بازی‌ ما مقابل عراق سخت بوده و هیچ وقت آسان نبوده است. ما احترام زیادی برای بازیکنان عراق قائلیم و بازیکنان با کیفیتی دارند، اما به شخصه اعتماد زیادی به بازیکنان خودمان دارم و می‌دانم چه کیفیتی دارند. از بازی کردن کنار آنها واقعا لذت کافی را می‌برم. به نظرم بازی خوبی پیش‌رو داریم و ما تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشتیم تا سه امتیاز را کسب کنیم.
وی درباره میزان آمادگی خود اظهار داشت: از نظر روحی و روانی خیلی قطعا از شرایط خیلی راضی‌ام و آماده این بازی هستم. اگر در ترکیب باشم، صد درصد به تیم ملی کمک می‌کنم. به خصوص اگر بازی‌ها سخت باشد، صد درصد تمرکز را می‌گذاریم. خیلی دوست داشتم در بازی اول هم حضور داشته باشم، اما به دلیل دو کارته بودن، محروم بودم. بازی اول بود و شاید بازیکنان داخلی هم به دلیل تعطیلی لیگ صد درصد آماده نبودند، اما اکنون قول می‌دهم که برای این بازی صد درصد آماده‌ایم و با آمدن اسکوچیچ کنار زمین شرایط خیلی برای ما فرق خواهد کرد. اگر خوب بازی کنیم، می‌توانیم مقابل هر تیمی راحت فوتبال بازی کنیم.
وی در خصوص اینکه باتوجه به تقابل چندین مرتبه ایران و عراق آیا بازیکنان تجربه کافی را برای این دیدار دارند یا خبر گفت: ما همانطور که گفتم احترام زیادی برای عراق قائل هستیم ما بازیکنان با تجربه و با کیفیت زیادی داریم و به همین دلیل ابتدای صحبت هایم گفتم که از بازی کنار آنها لذت می برم و برای دیدار فردا صد در صد آماده هستیم.
مهاجم تیم ملی درباره غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها و تاثیر این موضوع بر شرایط مسابقات گفت: بازی در ورزشگاه بدون هوادار، لذت کافی ندارد. امیدوارم هواداران هر چه زودتر به ورزشگاه‌ها بیایند و از تیم ملی خودشان حمایت کنند. حضور در ورزشگاه حق هواداران است. امیدوارم دوران پاندمی کرونا زودتر تمام شود.
وی در خصوص تکرار گلزنی هایش مقابل عراق عنوان کرد: من 3 گل به عراق زده ام که این وظیفه من به عنوان یک مهاجم است که کار خودش را با گلزنی به اتمام برساند و فردا هم امیدوارم این کار را به خوبی انجام بدهم و گل بزنم تا در نهایت تیم ملی ایران به برتری برسد.