طارمی: بازی سختی با سوریه داریم

ساعت 14:04 چهار شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: همه تیم هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند،حریفان سختی هستند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی طارمی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه گفت: خیلی خوشحال هستم که در این مرحله حضور داریم. بازی فردا خیلی سخت است.  چون همه تیم هایی که برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند، حریفان سختی هستند.


وی افزود: ما از تیم سوریه شناخت داریم و آنها هم از ما شناخت دارند. یک دیدار دوستانه با این تیم انجام دادیم و کارمان خیلی سخت است.نمی توانم بگویم تمرینات خوبی داشتیم و کمتر کنار هم بودیم.


وی در ادامه بیان کرد: مرحله قبل و در بحرین خیلی به ما کمک می کند چون برای این مرحله فرصت چندانی نداشتیم اما در مجموع شرایط تیم خوب است و امیدوارم در این بازی که سخت ترین دیدار ما خواهد بود برنده شویم.


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه بیان کرد: زمانی که در بحرین بودیم با خودمان گفتیم شاید بحرینی ها با ما خوب نباشند، کسی هم از سرمربی و بازیکنی که در نشست حاضر می شد سوال نکرد اما اینجا ایران است و من فکر می کردم شرایط خیلی بهتر باشد و انرژی های مثبت باید خیلی بیشتر باشد. در آن بازی ها چون به 4 برد نیاز داشتیم کل ایران از فدراسیون، وزارت ورزش، صدا و سیما و مردم همه حمایت کردند که همه بازی ها را ببریم. 


وی گفت: 3 امتیاز اولین بازی خیلی مهم است و من امیدوارم که دیدار فردا را ببریم. دوست ندارم انرژی منفی بدهم ولی متاسف هستم. امیدوارم حداقل با برد فردا همه را خوشحال کنیم. امیدوارم رسانه هایی که همیشه پیگیر بودند و همه جا حضور دارند از فردا پیگیر تیم ملی باشند که این موضوع در دل مردم جا باز کند و انرژی اش به تیم ملی برگردد.


وی در پایان گفت: ان شاء‌الله که در بازی‌های آینده بهتر شود. حداقل رسانه‌ها خیلی پیگیر بودند و امیدوارم همدلی بین رسانه‌ها و مردم بهتر شود. رسانه باید شرایط را طوری برقرار کند که انرژی مثبت مردم به تیم ملی برسد و این پیروزی همه را خوشحال کند. امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.