فراخوان عمومی شناسایی مجری تبلیغات محیطی سال 1401-1400

ساعت 13:10 شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰

سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، انجام پروژه اجرای تبلیغات محیطی در سطح ورزشگاه های کشور را به شرکت ها / کانون های تبلیغات واجد شرایط و واجد صلاحیت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که سابقه فعالیت و شرایط لازم جهت اجرای پروژه را دارند واگذار نماید .

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد، انجام پروژه اجرای تبلیغات محیطی در سطح ورزشگاه های کشور را به شرکت ها / کانون های تبلیغات واجد شرایط و واجد صلاحیت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که سابقه فعالیت و شرایط لازم جهت اجرای پروژه را دارند واگذار نماید .
الف: شرایط متقاضی:
1- دارا بودن مجوز از مراجع ذیصلاح
2- دارا بودن حداقل 5سال تجربه مرتبط در انجام پروژه های تبلیغاتی به ویژه در حوزه ورزش
3- دارا بودن کارکنان مجرب در بخش های مدیریتی، روابط عمومی و بازرگانی
4- دارا بودن توان مالی کافی (گواهی بانک)
5- توانایی ارائه ضمانت بانکی شرکت در مزایده ( به میزان 90 میلیارد ریال )و حسن انجام تعهدات( 5درصد مبلغ پیشنهادی)
6- ارائه رضایت نامه و تشویقنامه از کارفرمایان قبلی
7- ارائه سابقه کاری مرتبط با موضوع به صورت مستند
8- عدم بدهی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و همچنین عدم پرونده مفتوح در دستگاه قضایی در رابطه با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال
ب: محل اجرای کار:
ورزشگاههایی که مسابقات فوتبال (لیگ برتر ، جام حذفی،سوپرجام و 50% از فضای تبلیغاتی لیگ دسته اول) در آنها برگزار می شود.
ج) شرح مختصر کار:
عبارت است از تمامی فعالیت های مربوط به بازاریابی و اجرای تبلیغات محیطی در فضاهای اختصاص یافته در ورزشگاههای سراسر کشور
• منتخب مزایده مکلف است ظرف مدت سه روز پس از اعلام برنده 50% از مبلغ قرارداد رو به حساب سازمان واریز و مابقی رو به صورت چک های صیادی تحویل خزانه داری سازمان لیگ نماید.
 د)زمان و محل دریافت اسناد مزایده: 1400/06/08 لغایت1400/06/10امور اداری سازمان لیگ فوتبال ایران. پیشنهاددهنده میبایست مبلغ 30.000.000 ريال به جهت خرید اسناد و مدارک به منظور شرکت در مزایده به صورت نقد به حساب شماره 1000138049589 نزد پست‌بانک به نام سازمان لیگ فوتبال ایران واریز و اصل فیش مربوطه را در زمان تحویل اسناد و مدارک تحویل دهد و رسید دریافت نماید.
ه)زمان و محل تسلیم پیشنهادها: واجدین شرایط می توانند حداکثر تا ساعت 12 روز شنبه 1400/06/13 ، مدارک درخواست شده را به نشانی : تهران- ضلع غربی- میدان شیخ بهایی ، طبقه همکف –واحد حراست سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل نمایند.
ی)زمان بازگشایی پاکت‌ها: پاکت‌های واصله در ساعت 14 روز وشنبه مورخ 1400/06/13 در محل دفتر ریاست سازمان لیگ فوتبال بازگشایی خواهد شد. 
بدیهی است انتشار این آگهی صرفاً به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان صورت گرفته و ارسال اسناد و مدارک فوق الذکر هیچگونه حقی برای متقاضیان در مقابل این سازمان ایجاد نمی کند.