تبریک رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به مناسبت روز پزشک

ساعت 10:27 دو شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک این روز را به تمامی پزشکان فعال در عرصه ورزش فوتبال ‏تبریک گفت.‏

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، متن پیام حیدر بهاروند به مناسبت روز پزشک به شرح زیر است:‏
با  درود و سلام به روح پاک و مطهر شهدای والا مقام مدافعین سلامت
یکم شهریور سالروز تولد دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ الرئیس ابوعلی سینا، بهانه شایسته ای است که ‏تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد تقدیر و توجه قرار گیرد.‏
روز پزشک تنها روز بزرگداشت یک دانشمند یا گروهی خاص نیست، بی شک این روز برای بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان ‏ومعرفت است که فرزندان جمهوری اسلامی ایران به این روز عزتی دو چندان بخشیده و در اوج فروتنی ، درد و رنج بیماری و ‏مصدومیت را از جان انسان ها دور می کنند.‏ امروز پزشکان و کادر درمان، رزمندگان جبهه سلامت  هستند که با همه توان خود و با حفظ روحیه و انگیزه جهادی، در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس کرونا تا پای جان ایستاده‌اند. لقب شهید مدافع سلامت، به حق برازنده این افراد است.
 در این روزهای کرونایی پزشکان و کادر درمان برای حفظ سلامت و جان انسان ها تلاشی مضاعف و فداکارانه از خود به نمایش می گذارند، خانواده بزرگ فوتبال همچون سایر اقشار جامعه برخود لازم می داند که قدردان و سپاسگزار زحمات شبانه روزی و خستگی ناپذیر پزشکان باشد.
 ‏پزشکان و پیرا پزشکان شاغل در حوزه ورزش به خصوص رشته پرمخاطب فوتبال نقش بسزایی در حفظ سلامتی ورزشکاران و خانواده بزرگ  ورزش در این روزهای سخت کرونایی دارند.
قدر دان تمامی عشق، زحمات و از خودگذشتگی های شما هستیم. ‏