اصرار چلسی به جذب لوکاکو با ارائه پیشنهاد سوم

ساعت 11:27 سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

آبی‌پوشان لندن سعی دارند به هر نحو ممکن مهاجم بلژیکی سابق خودشان را به این تیم برگردانند تا جای خالی اولیویه ژیرو را پر کنند.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود رد دو پیشنهاد قبلی چلسی برای خرید روملو لوکاکو توسط اینتر و تأکید این بازیکن بر تمایلش به ماندن در نراتزوری، رسانه‌های انگلیسی همچنان از تلاش آبی‌های لندن برای خرید این مهاجم بلژیکی خبر می‌دهند.

طبق گزارش دو نشریه اتلتیک و تلگراف انگلیس، چلسی پس از فروش اولیویه ژیرو به میلان، دو بازیکن را برای پر کردن جای او در نظر گرفت که اولی ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند بود، اما باشگاه آلمانی به هیچ وجه حاضر به فروش مهاجم نروژی‌اش نیست.

گزینه دوم چلسی لوکاکویی است که در فاصله سال‌های 2011 تا 2014 برای همین تیم بازی می‌کرد، اما به دلیل نارضایتی از عملکردش به اورتون فروخته شد.

لوکاکو فصل گذشته یکی از بهترین فصول دوران بازیگری‌اش را سپری کرد و با اینتر قهرمان سری A شد. او در 95 بازی‌‌ رسمی‌اش برای اینتر 64 گل زده و 16 گل هم زده است که این آمار چلسی را به فکر برگرداندن این مهاجم 28 ساله به استمفوردبریج انداخته است هرچند دو پیشنهاد اول این باشگاه از سوی اینتری‌ها رد شد.

طبق گزارش نشریات اتلتیک و تلگراف نوشته‌اند که چلسی برای خرید لوکاکو فراتر باید پیشنهادی بالاتر از 100 میلیون یورو بدهد، چرا که خرید این بازیکن برای اینتر از منچستریونایتد در سال 2019 نزدیک به 80 میلیون یورو هزینه داشت.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه