آ اِس مدعی شد: رئال مادرید در صورت ناکامی برای خرید امباپه رونالدو را برمی‌گرداند

ساعت 11:27 سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰

نشریه اسپانیایی زبان آ اِس مدعی شد که کریستیانو رونالدو با وجود بازگشت به تمرینات یوونتوس هنوز در فکر ترک این تیم است و ممکن است از تیم سابقش سردرآورد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه آ اِس چاپ مادرید در گزارشی مدعی شد که کریستیانو رونالدو همچنان در فکر ترک بانوی پیر است و برای آینده‌اش دو گزینه دارد: یکی پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن و دیگری بازگشت به رئال مادرید.

این آخرین فصل قرارداد رونالدو با بانوی پیر است و پاول ندود نایب رئیس باشگاه یوونتوس ابراز اطمینان کرده است که ستاره پرتغالی قطعاً تا پایان فصل در تورین خواهد ماند و این به معنای احتمالی جدایی او به‌عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل 22-2021 است.

با این حال نشریات ایتالیایی، فرانسوی و اسپانیایی از جمله آ اِس همچنان تأکید دارند که رونالدو به این نتیجه رسیده که دوره‌اش در یووه به سر رسیده است و به همین دلیل در تدارک جدایی از این تیم قرار دارد. رونالدو پیش از این سه گزینه داشت که در میان آنها منچستریونایتد خط خورده و از بین دو گزینه باقیمانده PSG‌ محتمل‌تر است به خصوص که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید هم چندی پیش گفته بود رونالدو به این تیم برنمی‌گردد. اکثر رسانه‌ها بر این باور هستند که PSG‌ در صورت فروش کیلیان امباپه به سراغ رونالدو خواهد رفت، اما اکنون نشریه آ اِس داستان دیگری را روایت می‌کند.

طبق ادعای این روزنامه در صورت که رئال مادرید نتواند امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن بخرد، رونالدو را باز خواهد گرداند تا با جذب یک بازیکن بزرگ خط حمله‌اش را تقویت کند.

این نشریه نوشته است که رونالدو شاید تا پیش از این قصد نداشت به رئال مادرید برگردد، اما با بازگشت سرمربی محبوبش کارلو آنچلوتی - کسی که با ستاره 36 ساله پرتغالی رابطه بسیار خوبی دارد - شرایط تغییر کرده است و همین می‌تواند عاملی برای بازگشت او به مادرید شود.

رونالدو که سال 2018 از رئال مادرید جدا شد و با قراردادی 117 میلیون یورویی به یوونتوس پیوست، در 9 فصل حضورش در رئال مادرید با این تیم چهار بار فاتح لیگ قهرمانان و دو بار فاتح لالیگا شد.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه