چراغپور: دیگر هیچ دپارتمان یا نهادی نمی‌تواند در حیطه اختیارات کمیته آموزش موازی‌کاری کند/ عزیزی خادم در پی ایجاد فدراسیونی مترقی است

ساعت 17:17 دو شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

جلال چراغپور رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال تأکید کرد، هیچ دپارتمان یا نهادی دیگر نمی‌تواند در حیطه اختیارات این کمیته موازی‌کاری داشته باشد.

aa

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلال چراغپور درباره حضورش در کمیته آموزش فدراسیون فوتبال اظهار داشت: حدود دو ماه پیش با رئیس فدراسیون تلفنی صحبت کردم و در آن مکالمه شهاب‌الدین عزیزی خادم نظر من را درباره امکان همکاری با کمیته آموزش فدراسیون جویا شد و من هم پاسخ مثبت دادم. پس از آن به دلایلی که در رأس آن بازی‌‌های بسیار مهم تیم ملی بود، ادامه صحبت‌ها راکد ماند تا اینکه روز گذشته جلسه‌ای را به‌عنوان دنباله همان مذاکرات تلفنی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این جلسه کلیه مسائل کمیته آموزش مورد بررسی و گفت‌وگو قرار گرفت و برنامه‌هایی را که برای حل مشکلات موجود تنظیم کرده بودم، به صورت شفاهی با رئیس فدراسیون در میان گذاشتم و قرار شد که برنامه هرچه سریع‌تر به صورت مکتوب در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. ضمن اینکه به مباحثی مانند تفاوت نگرش موجود میان آموزش داخلی و مطالب روز دنیا پرداختیم و قرار شد طرحی جهت تحول در آموزش طراحی شود و آن را در اختیار برنامه‌سازان فدراسیون قرار بدهم و در قالب این طرح تحول آموزش، مطالب روز دنیا را وارد شیوه آموزش کشور کنیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کلیه اختیارات ممکن در کمیته آموزش بر عهده ریاست همین کمیته قرار گرفت و تمام مسائل از قبیل مدرسان، مربیان، محتوای دروس، کلاس‌ها، تقویم‌های کلاس‌های مربیگری و کلیه مسائل در اختیار کمیته آموزش خواهد بود و هیچ دپارتمان یا نهاد دیگری نمی‌تواند در حیطه اختیارات کمیته آموزش موازی‌کاری کند.

چراغپور در پایان گفت: بلافاصله پس از پایان جلسه کارم را آغاز کردم، اما به دلیل اینکه مکان کمیته آموزش تغییر کرده است، چند روز دیگر دفتر کمیته را تحویل می‌گیرم. حضورم در کمیته آموزش به صورت تمام وقت خواهد بود و تلاش می‌کنم در کمترین مدت آثار حرکت رو به جلو در کمیته آموزش را جامعه فوتبال و مربیان احساس کنند، چرا که خواسته عزیزی خادم ایجاد سامانه مدرن آموزشی است و نگرش او در پی ایجاد یک فدراسیون مترقی است.

 

انتهای پیام/

aa

کلید واژه