قدردانی سازمان بهزیستی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

ساعت 12:34 دو شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیرورزش و جوانان از فدراسیون و سازمان لیگ به دلیل اقدام فرهنگی شایسته در جهت آگاهی سازی جامعه از سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و رئیس سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه ای به معاون وزیر ورزش و جوانان از اقدام های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ  در جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی جامعه از وظایف سازمان بهزیستی تشکر و قدردانی کرد. 
در بخشی از نامه رئیس  سازمان بهزیستی آمده است: 
 سپاس بی قیاس خداوندي را سزاست که انسان را آنسان که شایسته خلقت بود آفرید و از روح مسیحایی خود در وجود او دمیـد و به انسـان نعمت خـدمت به بنـدگانش را عطـا فرمود. تاریـخ هر کشور مزین به نـام انسان هاي بزرگی است که همواره در راسـتاي فروزنـدگی مشـعل آگاهی و تقویت مؤلفه هاي تعهـد و مسئولیت اجتماعی اهتمام مینمایند.
 بی تردید اقدامات ارزشـمند وزارت ورزش  و همکاران محترم فدراسیون فوتبال   در رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی در راسـتاي گرامیداشت هفته بهزیستی و آگاهسازي و اطلاع رسانی به جامعه  نشان از درک بالای شما در امورات فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی دارد.
در همین راسـتا از رویکرد انسان دوسـتانه و فرهنگی و تعامل اثربخش فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران با سازمان بهزیستی به ویژه فعالیت فرهنگی ماندگار نام گذاری بازی شهرآورد جام حذفی به نام هفته بهزیستی و ادای احترام بازیکنان، مربیان، داوران و مسولان حاضر در ورزشگاه به یادمان موسس  سازمان بهزیستی شهید دکتر محمد علی فیاض بخش و نیز فرزندان بی سرپرست این سازمان که در جبهه های نبرد حق علیه باطل به درجه فریع شهادت نائل آمده اند تشکر و سپاسگزاری می کنم.
 جای بسی تقدیر است که  همچنان ورزشکاران و مسئولین حوزه ی ورزشی در معرفت، منش پهلوانی و فرهنگسازی پیشتاز و طلایه دار هستند. بی تردید روح شهدای فقید این سازمان شاهد و ناظر و دعاگوی خلوص و صداقت آن عزیزان می باشد. امیدوارم با الطاف بیکران خداوند متعال و درظل توجهات حضرت بقیه اله الاعظم (روحی و ارواح العالمين له الفدا) در ادامه مسیرتان به سوي پیشرفت و بالندگی موفق و پیروز باشید.