محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی اعلام شد

ساعت 10:56 یک شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰

محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، با توجه به بازدید انجام شده از مجموعه ورزشی امام علی( ع)  کرمان و ارزیابی شرایط میزبانی فینال جام حذفی فصل 400 -۱۳۹۹ به اطلاع می رساند با توجه به سوابق بهره‌برداری در طی فصل جاری و برگزاری مسابقات  وضعیت فعلی چمن ورزشگاه  به صورتی است، که الزاما باید  برنامه ریزی ترمیم و اصلاح نواقص چمن بلافاصله بعد از پایان لیگ یک کشور آغاز می گردید ، تا  قبل از ایجاد خسارت های جبران ناپذیر سلامت چمن ورزشگاه تضمین گردد  که البته این امر میسر نشده است .
 همچنین لازم به ذکر است از آنجا که سایر الزامات ازجمله اسکوربورد ، صندلی ها و موارد دیگر نیز باید در برنامه نصب ، اصلاح و تعمیر قرار گیرد ، لذا  قطعاً شرایط میزبانی فینال جام حذفی  در این ورزشگاه و در تاریخ مقرر مهیا نمیگردد .
از آنجا که سازمان لیگ به مناسبت بزرگداشت سردار دلها ، شهید سپهبد قاسم سلیمانی آمادگی دارد  اولین رقابت مهم و در پیش رو از جمله سوپرجام را در این ورزشگاه برگزار نماید ، بدیهی است در صورت تحقق موارد فوق و تامین شرایط میزبانی در ورزشگاه مذکور این امر محقق  خواهد شد .
بنابراین  دیدار فینال جام حذفی راس ساعت 20:30 روز یکشنبه مورخ 17 مرداد 1400 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  برگزار می گردد .