جلسه هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با کانون‌های هواداری استقلال و پرسپولیس

ساعت 18:30 چهار شنبه ۲ تیر ۱۴۰۰

مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر با حضور مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران نشست ویژه‌ای با کانون‌های هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار کرد.



به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سرآغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در کشورمان است. به همین مناسبت مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتربا شعار « همه با هم نه به اعتیاد» آغاز خواهد شد و در تمامی مسابقات لیگ برتر سازمان لیگ مراسم ویژه‌ای جهت آشنایی بیشتر نسل جوان با  آسیب‌های اعتیاد و مواد مخدر برگزار خواهد کرد.
امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران، جمالو مدیر روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر با حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ جلسه ویژه‌ای جهت هماهنگی و برگزاری مراسم بهتر و شایسته تر هفته مبارزه با مواد مخدر با کانون‌های هواداری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برگزار شد.
در این نشست همچنین عباس اسماعیل بیگی، رضا شاهانی و مجید مختاری از کانون هواداری پرسپولیس، رامین همتی، افشار لفظی و مجتبی توکلی از کانون هواداری باشگاه استقلال حضور داشتند و پیرامون چگونگی مقابله با مواد مخدر در حوزه تماشاگران فوتبال و مقابله با اعتیاد بحث و گفت و گو شد.