گرامیداشت روز جهانی قدس؛ روز همدلی مسلمانان

ساعت 07:17 پنج شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

سازمان لیگ فوتبال ایران به نمایندگی از باشگاه ها و هیات های فوتبال روز قدس را روز تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی می داند.



به گزارش روابط عمومی وامور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یاد آور یک مناسبت مهم جهانی است که به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ به عنوان روز جهانی قدس به ثبت رسید تا یکپارچگی و انسجام مسلمانان جهان را در حمایت از مبارزات مردم فلسطین با اشغالگران صهیونیست به منصه ظهور برساند. 
امسال در شرایطی روز قدس را گرامی می داریم که با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز برخی شهرها راهپیمایی روز قدس برگزار نخواهد شد اما روز قدس تحت شعاع قرار نمی‌گیرد و کمرنگ نخواهد شد و نظام جمهوری اسلامی هرگز مقابل رژیم جعلی اسرائیل کوتاه نمی‌آید و بر حمایت از مقاومت  که هم ارزش دینی و انسانی دارد تاکید می کند.
سازمان لیگ فوتبال ایران  به نمایندگی از جامعه فوتبال روز قدس را روز تبیین و تبادل اندیشه مقاومت، وحدت و همدلی مسلمانان و اعلام انزجار و نفرت از رژیم صهیونیستی می داند.