برتری شاگردان رحمتی مقابل پیکان

ساعت 19:28 شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودرو و پیکان با پیروزی تیم میزبان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،تیم‌های فوتبال شهر خودرو و پیکان در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر ایران، امروز(شنبه) از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهر خودرو به پایان رسید. گل‌های این مسابقه را مهرداد بایرامی در دقیقه ۸ و احمد الجبوری در دقیقه ۸۵ برای شهر خودرو به ثمر رساندند.

 

بعد از گل زودهنگام شهر خودرو این تیم پیکان بود که بازی را در دست گرفت و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم میزبان ایجاد کرد اما در رسیدن به گل ناکام بود. در دقیقه ۳۷ مسابقه داور به سود تیم پیکان یک ضربه پنالتی اعلام کرد اما بعد از اعتراض بازیکنان شهر خودرو و مشورت با کمک داور، تصمیمش را از ضربه پنالتی به ضربه آزاد پشت محوطه تغییر داد.

در نیمه دوم هم پیکان برای رسیدن به گل تساوی تلاش زیادی کرد و بازی را در دست داشت اما نتوانست به گل برسد. در عوض این تیم شهر خودرو بود که در دقیقه ۸۵ توسط احمد الجبوری روی یک ضد حمله به گل دوم رسید تا بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهر خودرو به پایان برسد.  

در نیمه دوم مسابقه علی نعمتی، بازیکن شهر خودرو از ناحیه گردن به شدت مصدوم و با آمبولانس از بازی خارج شد.

دیدار رفت این دو تیم با شکست یک بر صفر شهر خودرو به پایان رسیده بود و رحمتی، سرمربی این تیم با پیروزی در دیدار برگشت به نوعی انتقامش را از تارتار گرفت.

پیکان با این شکست ۲۱ امتیازی باقی ماند و در رده یازدهم قرار گرفت. شهر خودرو هم ۲۲ امتیازی شد و در به رده دهم صعود کرد.