میری: زمانش رسیده است که خودم را نشان دهم/ فولاد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

ساعت 17:05 سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان مدعی شد این تیم آنقدر پتانسیل دارد که حتی بتواند در رده‌های اول یا دوم جدول لیگ برتر هم قرار بگیرد.

aa

محمد میری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد و نتایج فولاد در نیم‌فصل اول گفت: شرایط ما در نیم‌فصل اول خوب بود، ولی از خودمان انتظار بیشتری داشتیم. چند بازیکن جدید از جمله خودم نیز به تیم اضافه شدیم و طبیعی است که نیاز به زمان داشتیم تا بیشتر با تیم هماهنگ شویم. در مجموع نیم‌فصل اول برای‌مان خوب بود و می‌توانستیم حتی در رتبه بهتری قرار بگیریم. تیم ما آنقدر پتانسیل دارد که حتی بتواند در رده‌های اول یا دوم جدول هم قرار بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد شرایط فولاد برای نیم‌فصل دوم و اینکه آیا آنها می‌توانند مدعی قهرمانی باشند، اظهار داشت: قطعاً بازی‌ها در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهند شد و دیگر نمی‌توان راحت امتیاز گرفت، ولی اعتقاد من این است که در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت. نظر شخصی من این است که فولاد حتی می‌تواند مدعی قهرمانی هم باشد. البته این را هم بگویم که در برخی از بازی‌ها هم بدشانس بودیم و امیدوارم در نیم‌فصل دوم بدشانسی نیاوریم.

میری راجع به عملکرد خودش در نیم‌فصل اول و بازی‌های نسبتاً زیادی که از دست داد، خاطرنشان کرد: وقتی از گل‌گهر جدا شدم، حدود یک ماه زمان برد تا از لحاظ بدنی به شرایط خوبی برسم و چهار بازی را هم از دست دادم. بعد از چهار بازی نیاز به زمان داشتم تا در تیم جا بیفتم و بازی به بازی عملکردم بهتر می‌شد که از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم که چند بازی را از دست دادم. بعد از آن هم با نظر کادر فنی در نیمه دوم وارد زمین می‌شدم. احساس می‌کنم زمانش رسیده است که در فرم ایده‌آلی قرار گرفته و خودم را نشان دهم.

 

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه آیا آنها پتانسیل موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا را دارند یا خیر، تصریح کرد: ما در مرحله پلی‌آف یک بازی مهم با العین داریم. آنها تیم باکیفیتی هستند، ولی ما هم فولاد هستیم و می‌توانیم برابر تیم‌های بزرگ و ثروتمند خودمان را نشان دهیم. امیدوارم که نمایش خوبی داشته باشیم و بعد از عبور از العین به مرحله گروهی برسیم.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه