اسپانیا یک - ایران صفر؛ شکست نزدیک شاگردان کی‌روش مقابل اسپانیا

ساعت 00:29 پنج شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام جهانی مقابل اسپانیا شکست خورد. این باخت در حالی رقم خورد که تیم ملی عملکرد درخشانی مقابل ماتادورها داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی سازمان لیگ از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۲:۳۰ امروز چهارشنبه در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه در ورزشگاه کازان به مصاف اسپانیا رفت که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیا تمام شد. دیگو کاستا در دقیقه ۵۴ برای اسپانیا گلزنی کرد.

 

داور: آندرس کونها

کمک‌داوران: نیکولاس تاران و ماریسیو اسپینوزا

کارت زرد: وحید امیری(ایران)، امید ابراهیمی(ایران)

کارت قرمز:

 

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، سید مجید حسینی، مرتضی پور‌علی‌گنجی، احسان حاج صفی(میلاد محمدی 69)، رامین رضاییان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد(علیرضا جهانبخش75)، وحید امیری(سامان قدوس 86) و سردار آزمون

 

 

ترکیب اسپانیا:داوید دخه آ، دنی کارواخال،‌ جرارد پیکه، سرخیو راموس، جوردی آلبا، بوستکس، آندرس اینیستا(کوکه71)، داوید سیلوا، ایسکو، واسکز(آسنسیو 80) و دیگو کاستا(رودریگو مورنو89)

 

ایران با این باخت ۳ امتیازی باقی ماند و به رده سوم جدول گروه B رفت. پرتغال و اسپانیا اول و دوم این گروه هستند. مراکش هم با قبول شکست برابر پرتغال از این مسابقات حذف شد.