ایران 1 - 0 مراکش؛ شاهکار تیم ملی با گل در دقایق پایانی

ساعت 21:28 جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار مقابل مراکش با یک گل به پیروزی رسید تا شاگردان کارلوس کی روش در نخستین دیدار جام جهانی گام بلندی را بردارد

به گزارش خبرنگار اعزامی سازمان لیگ از روسیه، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سنت پترزبورگ به مصاف تیم مراکش رفت و با گل به خودی مدافع حریف در دقایق پایانی به برتری رسید.

 

در حالی که مراکش ۲۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول بی امان تیم ما را تحت فشار قرار داده بود، شاگردان کی روش به تدریج به بازی برگشتند و حتی می توانستند در دقایق پایانی گل اول را به ثمر برسانند. در نیمه دوم بازی متعادل تر شد ولی مصدومیت امید ابراهیمی و علیرضا جهانبخش دست کارلوس کی روش را بست اما گل به خودی مراکش در دقیقه 95 ایران را پیش انداخت.

 

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری‌فرد و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی مراکش: منیر المحمدی، مهدی بن‌عطیه، غانم سایس،  اشرف حکیمی، امین حاریت، یونس بلهنده، مبارک بوصوفه، کریم الاحمدی، حکیم زیاش، سفیان امرابط و ایوب الکعبی.

قضاوت این بازی بر عهده جونیت چاکر داور ترکیه ای بود.