صادقی: بازی مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس لذت بخش است

ساعت 14:38 جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ مثل استقلال و پرسپولیس لذت‌بخش است و بازیکنان ما دوست دارند که مقابل چنین تیم‌هایی کیفیت‌شان را نشان دهند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم برای آقایان مهاجرانی، انصاریان و میناوند آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم هر چه زودتر تماشاگران را در ورزشگاه‌ها ببینیم چون همیشه بازی کردن مقابل تماشاگران لذتبخش است و بازیکنان می‌توانند خوب خودشان را نشان بدهند.


وی افزود: بازی فردا بازی خوبی خواهد بود و کاملا آماده هستیم. استقلال امسال نتایج خوبی گرفته و ما هم در مقابل همه تیم ها موقعیت ایجاد کردیم ولی متاسفانه از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده نکردیم. بازیکنان ما برای بازی فردا انگیزه خیلی زیادی خواهند داشت.


سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد: استقلال امسال نتایج خوبی کسب کرده و این تیم در همه خطوط خوب کار می‌کند، آنها یک تیم کامل را هم بیرون از زمین دارد ولی سایپا  هم تیم خوبی بوده و نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری ارائه می‌کند. در کنار بازیکنان جوا ما بازیکنان تجربه‌ هم به ما کمک کرده‌اند  و جلوی همه تیم‌ها فرصت‌های خوبی ایجاد کرده‌ایم. امیدوارم فردا شاهد ارائه یک بازی خوب باشیم چون چنین دیدارهایی باعث ایجاد انگیزه برای بازیکنان ما می‌شود.


وی در خصوص اینکه تیمش فردا مقابل صدرنشین لیگ بازی می‌کند عنوان کرد: نفراتی که برای استقلال به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شوند بسیار با کیفیت هستند و ما می‌دانیم چنین دیدارهایی سخت است اما سایپا همیشه نشان داده مقابل تیم‌های بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند. باید در مورد یک مساله مهم توضیح بدهم.


سرمربی نارنجی پوشان تاکید کرد: متاسفانه برخی تیم‌ها که از داوری ضرر کردند با بیانیه سرمربی و هیات مدیره داوران را تحت فشار می‌گذارند. قبول دارم تیم ذوب آهن امسال از داوری ضربه خورده است ولی فشارهایی که هفته قبل گذاشتند و بیانیه،مصاحبه‌های قبل از بازی و در نهایت فشار از کنار خط روی داور  باعث شد داور به اشتباه یک پنالتی برای ذوب آهن بگیرد آن هم در مسابقه ای که حقمان برد بود اما نزدیک بود مساوی شود. خواهش من از سازمان لیگ این است که به این موضوع ورود کند، ما هم در لیگ از داوری ضرر کردیم، چون شما می‌دانید که وقتی تیمی دقیقه 89 گل می‌خورد مربی کاری نمی‌تواند انجام دهد و اینجا غیرت بازیکنان ما بود که توانستند به بازی برگردند و بازیکن جوان ما امیر علی صادقی گل برتری سایپا را به ثمر رساند.


وی تصریح کرد: واقعا سازمان لیگ باید به این مسائل ورود کند چون باشگاهی مثل ما که تماشاگر ندارد و در حال خدمت به فوتبال ایران است و به یک عده جوان بازی می دهد نباید به این شکل ضرر کند.اگر قرار است باشگاه های بزرگ کنار زمین شلوغ کنند یا بیانیه بدهند و مصاحبه کنند تا تیم داوری را تحت تاثیر قرار بدهند کار درستی صورت نگرفته است. قبل از پنالتی تیم ذوب آهنه در بازی قبل  6-7 نفر داخل زمین ریختند چون یک خطا اعلام نشده بود ولی در صحنه بعد به خاطر همین موضوع و فشارهایی که روی داور ایجاد شد،یک پنالتی اشتباه به ضرر تیم ما اعلام شد و همه اذعان داشتند که آن پنالتی اشتباه بود. خود من در این زمینه‌ها هرگز بهانه نمی‌آورم یا شلوغ بازی در نمی‌آورم و این موضوع برای باشگاهی مثل سایپا نوعی ضرر است


سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه این تیم هنوز نتیجه مناسبی نگرفته است گفت: برای من فرایند خیلی مهم است. وقتی تیمی خوب بازی می‌کند و موقعیت ایجاد می‌کند باید صبوری در قبالش صورت بگیرد. تیم ما از نظر مالی و بازیکن با خیلی تیم‌ها قابل قیاس نیست. ما به تیممان اعتقاد داریم. در 11 بازی گذشته فقط در 2 بازی 30 الی 40 دقیقه خوب بازی نکردیم.در بازی با نفت ابادان در دقیقه 92 گل خوردیم،در بازی با ماشین سازی برنده می‌شدیم، حتی در دیدار با پیکان هم باید این اتفاق می‌افتاد و شاید الان باید در رده چهارم یا پنجم قرار می‌گرفتیم. وقتی بازیکن جوان بازی می‌دهید باید به آنها زمان داد. الان این جوان‌ها در حال پخته شدن هستند. آنها پیشنهادات خوبی از تیم های بزرگ دارند و امیدوارم تیم های بزرگ بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار ندهند و با آنها وارد مذاکره نشوند تا آنها با کسب تجربه در سایپا به فوتبال ایران خدمت کنند.


وی در خصوص اینکه فکری اعتقاد دارد سایپا بیشتر از استقلال استراحت کرده است گفت: در این مورد برنامه ریزی سازمان لیگ و به خاطر بازی های عقب افتاده بوده و من نظری در این مورد ندارم.


سرمربی تیم سایپا در خصوص اینکه سایپا از 11 بازی اخیر خود 7 بازی سخت داشته است عنوان کرد: اتفاقا سایپا جلوی تیم های بزرگ مثل سپاهان وپرسپولیس فوتبال بهتری بازی کرده است.


صادقی در خصوص اینکه آیا دغدغه ای برای 3 بازی سخت پیش رو ندارد گفت:نه،ما هیچ دغدغه‌ای نداریم، همه تیم‌ها قابل احترام هستند. برخی تیم‌ها بازیکنان جوانتری دارند و برخی تیم ها هم از بازیکنان با تجربه.همه بازی های لیگ سخت است و ما سعی می‌کنیم اول به پیشرفت بازیکنان مان فکر کنیم.ما به شعارمان اعتقاد داریم.برخی تیم ها وقتی تیمشان عقب است 5 دقیقه از یک بازیکن جوان استفاده می‌کنند و بعد در نشست خبری عنوان می‌کنند که ما از بازیکن جوان استفاده کردیم. ما سعی می‌کنیم به شعارمان عمل کنیم. ما این موضوع را معنی کردیم، بازیکنان جوان ما در 18-19 سالگی سابقه 15 بازی در لیگ برتر را پیدا کرده اند و پیشنهادهای خوبی دارند. ما شعار ساختن به جای خریدن را اجرا می‌کنیم و سعی می‌کنیم بازیکنمان را برای آینده فوتبال ایران آماده کنیم.


وی در خصوص اینکه استقلال 9 هفته است نباخته عنوان کرد: اولین مساله این است که عملکرد خوبمان را تکرار کنیم. وقتی عملکرد خوبی داشته باشید نتیجه هم می‌گیرید. جذابیت فوتبال این است که نمی شود چیزی را پیش بینی کرد.ما مطمئن هستیم فردا می‌توانیم فوتبالی خوب را به نمایش بگذاریم.