عبدی: لیگ های دسته اول و جوانان باشگاه های کشور در 4 گروه برگزار می شود

ساعت 14:53 چهار شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹

مدیر مسابقات پایه سازمان لیگ اعلام کرد: مسابقات لیگ دسته اول امیدها و جوانان باشگاه های کشور در 4 گروه منطقه ای برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، جلسه هماهنگی و بررسی نحوه برگزاری مسابقات لیگ های دسته اول امید و جوانان باشگاه های کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به صورت وبینار و آنلاین با حضور رضا عبدی مدیر مسابقات پایه سازمان لیگ و بهنام محمودزاده از اعضای مسابقات پایه سازمان لیگ  وتمامی نمایندگان باشگاه های حاضر در مسابقات برگزار شد.
عبدی در مورد این جلسه اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان باشگاه ها نظرات خود را بیان کردند و با توجه به درخواست باشگاه ها مقرر شد که مسابقات لیگ های دسته اول امید و جوانان کشور نیز با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و به صورت رفت و برگشت در 4 گروه منطقه ای برگزار شود.
مدیر مسابقات پایه سازمان لیگ تصریح کرد: با توجه به محدودیت هایی کرونایی در استان ها زمان آغاز مسابقات بعد از بررسی های لازم و اخذ استعلام ها از نهادهای مربوطه اعلام خواهد شد.
وی در مورد نحوه صعود تیم ها به لیگ برتر اظهار داشت: تیم های اول و دوم از هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند و در نهایت دو تیم از این دوره مسابقات به لیگ های برتر امید و جوانان صعود خواهند کرد.