شیخ سلمان: VAR از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان استفاده می شود

ساعت 11:38 سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: کارهای بزرگی برای اطمینان از بازگشت موفقیت آمیز و ایمن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان،رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بهره برداری از سیستم کمک داور ویدئویی در آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا عنوان کرد: داوران آسیایی همین حالا هم از بهترین داوران جهان محسوب می شوند ولی برای اطمینان از تداوم نقش موثر خود در سطح داوری جهان،باید ارتقای استانداردهای داوری را ادامه بدهیم.
وی ادامه داد: کارهای بزرگی برای اطمینان از بازگشت موفقیت آمیز و ایمن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره انجام شده است. با اجرای سیستم کمک داور ویدئویی از مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها،بار دیگر بر تعهد خود در ارائه بهترین شرایط برای بازیکنان، تیم ها و مسئولان تاکید می کنیم.
شیخ سلمان افزود: AFC ثابت کرده در اجرای سیستم VAR موفق است و می خواهم از فیفا، شورای بین المللی فوتبال، شرکای فناوری، فدراسیون فوتبال قطر به عنوان میزبان مسابقات و سایر طرف ها تشکر کنم که تلاش کردند مسابقات را با بهترین استانداردها سازماندهی کنند.