آگهی فراخوان عمومی شناسایی تامین کننده و نگهداری تابلو LED

ساعت 08:20 دو شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

سازمان لیگ فوتبال ایران در نظر دارد تا به منظور ساماندهی و ارتقاء کیفیت تبلیغات محیطی لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال کشور، از روش مناقصه اقدام به خرید ۱۲۰۰ متر تابلو LED با ارتفاع 28/1 (باویژگی دید در روز) نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  سازمان لیگ فوتبال ایران در نظر دارد تا به منظور ساماندهی و ارتقاء کیفیت تبلیغات محیطی لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال کشور، از روش مناقصه اقدام به خرید ۱۲۰۰ متر تابلو LED با ارتفاع 1/28 (باویژگی دید در روز) نماید. لذا بدینوسیله از تمامی شرکت‌های واجد شرایط و دارای مجوز تولید (در صورت وجود ظرفیت داخلی) و یا تأمین و پشتیبانی LED های مذبور درخواست می‌گردد تا ضمن ارائه مدارک و مستندات شرکتی خود مبنی بر صلاحیت تأمین و اجرا و پشتیبانی تابلوهای LED در ورزشگاه‌های محل برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر، بهترین پیشنهادات فنی خود را نسبت به تابلوهای مورد نیاز این سازمان ارائه فرمایند.

الف) شرح مختصر موضوع:

خريد، حمل، تست، راه اندازی و نگهداری 1200متر طول تابلوی LED با ارتفاع 1/28 متر با ويژگی ديد در روز.

ب) محل اجرای کار:

ورزشگاه‌های معرفی شده از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران که در مرحله برگزاری مناقصه اعلام می‌گردد.

ج) شرایط متقاضی:

1-  توانایی ارائه ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه و حسن انجام تعهدات (گواهی بانک).

2- ارائه سابقه کاری مرتبط با موضوع به صورت مستند.

ج) اسناد و مدارک مورد نیاز:

۱-  معرفی‌نامه و ارائه توانایی‌ها و سابقه شرکت

۲ - اساسنامه شرکت

۳-  سابقه و تجربه مرتبط با موضوع مناقصه شرکت

4- ارائه مشخصات فنی بهترین و به صرفه‌ترین تابلوهایی که بنا بر ویژگی‌های تبلیغات محیطی ورزش فوتبال در برترین لیگ‌های فوتبال دنیا مورد استفاده قرار گرفته و از سوی شرکت قابل تأمین است.

لازم به توضیح است که متقاضیان محترم در مرحله شناسایی شرکت‌های واجد شرایط شرکت در مناقصه تأمین و نگهداری LED های تبلیغات محیطی سازمان لیگ فوتبال ایران بایستی اسناد و مدارک درخواست شده را داخل پاکت ممهور به مهر شرکت قرارداده و تا تاریخ 1399/07/07به نشانی تهران، میدان شیخ بهایی، ضلع جنوب غربی میدان، جنب بانک آینده، پلاک 26 ساختمان سازمان لیگ طبقه همکف تحویل واحد حراست سازمان لیگ نموده و رسید تحویل پاکت را دریافت نمایند.

بدیهی است انتشار این آگهی صرفاً به منظور شناسایی و ارزیابی متقاضیان صورت گرفته و ارسال اسناد و مدارک فوق الذکر هیچگونه حقی برای متقاضیان در مقابل این سازمان ایجاد نمی‌کند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای کاری از ساعت  9 الی 15 با شماره تلفن ۸۸۰۴۹۵۴۷ واحد حراست تماس حاصل فرمایند.