در دومین کارگاه آموزشی بین المللی قوانین رسانه چه گذشت؟

ساعت 13:01 چهار شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

دومین کارگاه آموزشی بین المللی قوانین رسانه ای روز گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،در ایام پاسداشت مساعی و تلاش های صادقانه خبرنگاران،فدراسیون فوتبال اقدام به برپایی دوره آموزشی آنلاین قوانین رسانه ای کرد.
این وبینار ساعت 10 روز گذشته با سخنرانی دبیرکل فدراسیون فوتبال آغاز شد.


در دومین کارگاه آموزشی بین المللی قوانین رسانه چه گذشت؟
در ادامه،کالین گیبسون مدیر رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مدرس اصلی وبینار به تشریح مباحث خود در سرفصل های روزنامه نگاری دیجیتال،مفاهیم روزنامه نگاری ورزشی،روزنامه نگاری در دوران کرونا،چارت رسانه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا و ...پرداخت.
همچنین بخش پایانی وبینار به پرسش و پاسخ جمعی از اهالی رسانه با گیبسون اختصاص داشت که در این بخش گروهی از فعالان عرصه خبر به طرح دیدگاهها و پرسش های خود پرداختند.
آقایان مازیار مهرانی،سینا حسینی،علیرضا محرمی،علیرضا وهابی و خانم ها اخباری و سرخوش نفراتی بودند که در این وبینار پرسش های خود را مطرح کردند.ضمن اینکه مهرداد مسعودی،عضو رسانه ای فدراسیون جهانی فوتبال هم در بخشی از وبینار دقایقی با تاکید بر اهمیت شفاف سازی رسانه ای،به ذکر نکات مهمی در این باره پرداخت.

وبینار آموزش قوانین بین المللی رسانه که از ساعت 10 صبح دیروز آغاز شده بود،ساعت 14:30 به پایان رسید.
در بخشی از این دوره ،حیدر بهاروند،سرپرست فدراسیون فوتبال هم دقایقی از این وبینار را به تماشا نشست و بر ضرورت برپایی دوره های مشابه برای رسانه ها تاکید کرد.

در این دوره بیش از 180 فعال رسانه ای در حوزه ورزش حضور داشتند و آمار جالب توجهی از مشارکت فعال جامعه رسانه در این باب رقم خورد که نشان دهنده استقبال گسترده آنان از برگزاری دوره های اینچنینی دارد.
گواهینامه مرتبط با این دوره آموزشی به شرکت کنندگان در آن اهدا خواهد شد.
همچنین پاورپوینت مربوط به سرفصل های این دوره آموزشی هم برای بهره برداری همکاران ارجمند در رسانه های گروهی منتشر خواهد شد.
در ادامه فیلم گزارش شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران از این دوره آموزشی را می توانید ملاحظه فرمایید.