اعلام زمان برپایی دومین کارگاه آموزشی قوانین رسانه ای

ساعت 17:10 یک شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

نحوه ثبت نام رسانه ها در دومین دوره کارگاه آموزشی قوانین رسانه ای در فوتبال که به صورت آنلاین و با تدریس مدیر رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد،اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون، روابط عمومی فدراسیون فوتبال در نظر دارد تا در ایام پاسداشت جایگاه خبرنگار و مساعی این قشر زحمتکش، دومین دوره کارگاه آموزشی قوانین رسانه ای در فوتبال را به صورت آنلاین و با حضور کالین گیبسون ،مدیر رسانه و ارتباطات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار کند.
خبرنگاران رسانه های گروهی می توانند برای ثبت نام در این دوره از اینجا اقدام کرده و در وبینار فوق حضور داشته باشند.به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه ارائه خواهد شد.،بر این اساس،دومین کارگاه آموزشی قوانین رسانه ای از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 21 مرداد ماه سال 99 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.
خبرنگاران رسانه های گروهی می توانند برای ثبت نام در این دوره از اینجا اقدام کرده و در وبینار فوق حضور داشته باشند.به شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه ارائه خواهد شد.
گفتنی است، مهلت ثبت نام تا ساعت 14 امروز_ روز دوشنبه 20 مرداد ماه _خواهد بود.نحوه پخش زنده وبینار به ثبت نام کنندگان دوره اطلاع رسانی خواهد شد.