نامجومطلق: بازی سختی با سپاهان داریم

ساعت 15:22 جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۹

مربی تیم استقلال گفت:برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فردا در یک بازی سخت به موفقیت برسیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،  مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از بازی استقلال و سپاهان اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم که مجیدی به دلیل عدم شرکت در کنفرانس عذر‌خواهی کرد ولی قول داد بعد از بازی حرف‌های شنیدنی با اصحاب رسانه در میان بگذارد. برای امیر قلعه‌نویی هم آرزوی سلامتی می‌کنم.


وی افزود: سپاهان تیم خوبی است که بازیکنان خوبی دارد و قطعا فردا بازی سخت و دشواری در پیش خواهیم داشت. ما بازی عقب افتاده با پارس جنوبی را برگزار کردیم و زمان کمتری برای ریکاوری داشتیم اما قطعا با انگیزه کامل وارد زمین خواهیم شد.


مربی استقلال تصریح کرد: ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که فردا در یک بازی سخت به موفقیت برسیم. اگر استقلال در بازی فردا به برتری برسد شانس گرفتن گرفتن سهمیه را به حداکثر رسانده ایم. این مسابقه مثل 3 بازی بعد برای ما حساس است اما امیدوارم با تمرکز و آمادگی به پیروزی برسیم.


نامجو مطلق تاکید کرد: در بازی گذشته در خلق موقعیت عملکرد خوبی داشت و به جرات می‌توانم بگویم بالای 8-9 موقعیت صد در صد را از دست دادیم و این فقط به دلیل نداشتن تمرکز است. ما باید در بازی‌هایمان از فرصت‌ها استفاده کنیم تا به برتری برسیم.


مربی استقلال ادامه داد: یکی از درخواست‌ های من پیرامون داریوش شجاعیان است.خواهش عاجزانه من این است که فدراسیون به تیم ها کمک کند آن هم در این شرایط کرونا. ما به همراه فولاد بیشترین درگیری را در بحث کرونا داشتیم و تعداد زیادی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم. وقتی یکسری بازیکن خوب می‌شدند چند نفر دیگر دچار مشکل می‌شدند. همین الان 2 بازیکن ما دچار مشکل شده‌اند که یکی از آنها در تیم ملی جوانان دچار مشکل شده است. شجاعیان بازیکنی است که تمرینات خوبی انجام می‌دهد و امیدوارم شرایطی پیش نیاید که بعد از این بازی مشکل او حل شود.


وی تاکید کرد: پیش از این بازی به ما گفته بودند می‌شود از شجاعیان استفاده کنیم ولی حالا در آستانه این بازی چنین اجازه‌ای به ما ندادند. امیدوارم این مسائل ارتباطی به هم نداشته باشد! همه بازیکنان ما واقف هستند که 30 میلیون هوادار با برد خوشحال می‌شود و با ناکامی ما اشک می‌ریزد. این خودش می‌تواند برای تیم ما انگیزه باشد.


نامجو مطلق در خصوص تاثیر غیبت قلعه‌نویی در این بازی گفت: قطعا قلعه‌نویی مربی خوبی است در این سال‌ها یکی از مربیان تاثیرگذار فوتبال ما محسوب می‌شود. من برای او که دوست و همبازی سابقم است آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم.


مربی تیم استقلال  در خصوص اینکه دیدار فردا چقدر می‌تواند در بازی دو تیم در جام حذفی تاثیر داشته باشد تصریح کرد: من چند هفته پیش اینجا عنوان کردم که ما 6 فینال داریم و بر اساس هر بازی هدفگذاری می‌کنیم. حالا هم شرایط همین است، در حال حاضر همه تمرکزمان معطوف به این بازی است و بعد از پایان این مسابقه روی بازی جام حذفی برنامه‌ریزی خواهیم کرد.


وی در خصوص اینکه چرا استقلال در خارج از خانه نتیجه می‌گیرد گفت: اگر منظور شما به 2 بازی گذشته ما مقابل تراکتور نساجی بر می‌گردد که باید بگویم ما در بازی با تراکتور و نساجی فوتبال خوب و روانی بازی کردیم. در بازی با پارس جنوبی هم باهوش و مدبرانه کار کردیم. ما موقعیت‌های بیشماری را در این بازی از دست دادیم و فوتبال جای این نیست که موقعیت‌های زیادی را از دست بدهید. امیدوارم فردا از موقعیت‌هایشان نهایت استفاده را کنند. البته فوتبال با تماشاگرانش زنده است و قطعا نبود  هواداران در روند تیم ما که تماشاگران زیادی دارد تاثیر می‌گذارد اما با توجه به اینکه هواداران تیم‌های دیگر هم در ورزشگاه حضور ندارند این روند می‌تواند برای همه یکسان باشد.