سیدعباسی: دست بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است/ بازیکنان شهر خودرو حرفه‌ای هستند

ساعت 20:08 چهار شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۹

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: دست سهراب بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است و این مربی مختار است که در این زمینه تصمیم بگیرد.

aa

داود سیدعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با اینکه آیا بعد از حضور بختیاری‌زاده در شهر خودرو، قرار است در این تیم بماند، گفت: بختیاری‌زاده دوست خوب و همبازی من بوده است و برایش آرزوی موفقیت دارم. من با ایشان تلفنی صحبت کردم و قرار است حضوری هم صحبت کنیم. در حال حاضر دست سهراب بختیاری‌زاده برای انتخاب کمک‌هایش باز است و این مربی مختار است که در این زمینه تصمیم گرفته و خودش دستیارانش را انتخاب کند.

 

وی درباره جدایی مجتبی سرآسیایی از شهر خودرو و اینکه چه عاملی باعث جدایی این مربی شد، تأکید کرد: در حیطه وظایف من نیست که بخواهم در این مورد صحبت کنم و باید به تصمیم آقای سرآسیایی احترام بگذاریم.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد؟»، گفت:‌ شهر خودرو بازیکنانی توانمند و حرفه‌ای دارد و جایگاه این تیم طوری است که می‌تواند در پایان فصل به سهمیه آسیا برسد. البته تمام مدعیان دارای شانس هستند، ولی امیدوارم شهر خودرو در پایان فصل سهمیه آسیا را بگیرد.

انتهای پیام/

aa

کلید واژه