کریمیان: می خواهیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

ساعت 12:47 جمعه ۱۳ تیر ۱۳۹۹

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید که تیمش به ۸۰ درصد آمادگی رسیده و در ادامه لیگ می‌توانند امیدوار به بقا در این مسابقات باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، رداد کریمیان، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس اظهار کرد: بازی بسیار سختی مقابل تیم خوب و صدرنشین پرسپولیس داریم. فکر می‌کنم که در این بازی باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد میدان شویم. بازیکنان ما تمرینات خوبی کردند و بعد از امتیاز مهم خانگی که گرفتیم، بدون محروم و مصدوم به مصاف پرسپولیس می‌رویم. امیدوار هستیم که بازی آبرومندانه و درخور شان شاهین به نمایش بگذاریم و با امتیاز برگردیم. در این راه به حمایت هوادارانمان نیاز داریم و آن‌ها باید دعا کنند که با امتیاز از تهران برگردیم و امیدوار باشیم در ادامه راه به ماندن در لیگ برتر فکر کنیم.

او درباره افت تیم‌ها پس از بازگشت به مسابقات بیان کرد: سه ماه تعطیلی لیگ باعث شد که تیم‌ها به دو، سه هفته زمان نیاز داشته باشند که به آمادگی و فرم ایده‌آل بازی رسمی برسند. قطعا تیم ما هم از این مسئله مستثنا نیست و امیدوارم به مرور زمان بتوانیم ایده‌هایمان را پیاده کنیم. تیم ما حدود ۸۰ درصد آمادگی را دارد و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم امتیازات را کسب کنیم و در لیگ برتر بمانیم.

سرمربی شاهین بوشهر در پایان در پاسخ به این سوال که هنوز با میشو، سرمربی پیشین این تیم در ارتباط است و از او مشاوره می‌گیرد گفت: دیگر هیچگونه ارتباط مشاوره‌ای با آقای میشو ندارم.