سخنگوی فدراسیون فوتبال: در جلسه هیات رئیسه در مورد پیش نویس اساسنامه صحبت شد

ساعت 16:42 دو شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: میزان ایرادهایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.


به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، امیر مهدی علوی بعد از برگزاری نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: نشست های هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مکان های مختلف برگزار می شود. پیش از این نشست هیات رئیسه در مرکز ملی فوتبال، فدراسیون برگزار شد و  امروز اعضای هیات رئیسه فدراسیون به سازمان لیگ فوتبال آمدند. در جلسه امروز پیش نویس اساسنامه و همچنین مقررات مربوط به برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با توجه به قوانین داخلی کشورمان مورد بحث قرار گرفت.
وی با اشاره به اعلام  زمان آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال باشگاهی عنوان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران با توجه به پروتکل های منتشر شده بهداشتی از سوی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه زمان آغاز تمرینات تیم ها و شروع مسابقات را مشخص کرده و دستور العمل های مرتبط با این شیوه نامه های بهداشتی نیز اجرا خواهد شد. اشخاص حقیقی و حقوقی نیز با رعایت الزامات قانونی و از انجام مصاحبه های تنش زا  پرهیز کنند زیرا چنین صحبت هایی در چرخه ورزش کشور باعث خدشه وارد شدن به اعتبار و قدرت فوتبال کشورمان می شود  که در این زمنیه نیز به نحو مقتضی با این رفتارها از سوی نهادهای مربوطه برخورد خواهد شد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد تهدید فدراسیون فوتبال از سوی فیفا و 80 ایراد به پیش نویس اساسنامه اظهار داشت: میزان ایرادهایی که به کلیت اساسنامه گرفته شده به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد. از سویی دیگر مدت زمان 4 ساله فعالیت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال 18 اردیبهشت 1399 به پایان می رسید اما فدراسیون 25 اسفند 1398 ساز و کار برگزاری انتخابات را ایجاد کرد. هیات رئیسه فدراسیون درباره موضوعات مرتبط با اساسنامه با رعایت قوانین داخلی کشورمان و مراجع بالا دستی فیفا، کنفدراسیون فوتبال آسیا وظایف قانونی خود را انجام خواهد داد.